Koolhydraat beperkte recepten, vegetarisch

Koolhydraat beperkte recepten, vegetarisch 

Onderwerp van Visje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door EllesB zelf op 21 maart 2021 om 15:33:16

Terug naar de lijst
  1. Willemijn
    Wabi Sabi, volvo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Willemijn
    Zelf havermoutbrood bakken. :-)
  2. Bericht van Geanna is op 20-03-2021 om 00:09:45 uur verwijderd door Geanna.

    Reden: Duss

     
  3. Pluskat
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluskat
    Waarom wil je wachten tot je dochter uit huis is?
  4. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje

    quote:
    Dit schreef Pluskat
    Waarom wil je wachten tot je dochter uit huis is?


    Omdat zij een moeilijke eter is.
  5. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    quote:
    Dit schreef nienkevb
    Als ik KHA eet dan ontbijt ik meestal met yoghurt met fruit en wat noten. Als lunch vaak een salade en een soepje. Lekkere lunchsalades zijn bijvoorbeeld een gevulde witlofsalade, waldorfsalade (zonder kipfilet) of wittekoolsalade. Als tussendoortje neem ik dan vaak wat hummusdip met plakjes komkommer, worteltjes of augurken.





    Tussen de middag als lunch neem ik een geroosterde KHA boterham, flinke lik Baba Anoesch erop en dan beleggen met gegrilde groenten zoals paprika, courgette , rode ui en tomaat.

    Rond 16.00 een drinkbouillon , ik neem de kip variant maar als vega kan je de tuinkruiden variant ( die neem ik trouwens ook) nemen en een bakje rauwkost ( komkommer, tomaat, geraspt worteltje, plakjes radijs, bosui ), iets aangemaakt met heerlijke biologische olijfolie uit Spanje, die laat ik bezorgen , een drupje of wat citroensap en wat zout en peper. Als ik om 16.00 wat eet hoef ik niet als een hongerige leeuw aan te vallen op het avondeten zo rond 18.30.
  6. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje

    quote:
    Dit schreef Malero




    Tussen de middag als lunch neem ik een geroosterde KHA boterham, flinke lik Baba Anoesch erop en dan beleggen met gegrilde groenten zoals paprika, courgette , rode ui en tomaat.

    Rond 16.00 een drinkbouillon , ik neem de kip variant maar als vega kan je de tuinkruiden variant ( die neem ik trouwens ook) nemen en een bakje rauwkost ( komkommer, tomaat, geraspt worteltje, plakjes radijs, bosui ), iets aangemaakt met heerlijke biologische olijfolie uit Spanje, die laat ik bezorgen , een drupje of wat citroensap en wat zout en peper. Als ik om 16.00 wat eet hoef ik niet als een hongerige leeuw aan te vallen op het avondeten zo rond 18.30.


    Dat klinkt lekker en is een goede tip!

    Ik ga toch dit draadje sluiten, want er loop nog een draadje met khb recepten.
    En ik weet nog niet of dit wat voor me is.
Terug naar de lijst