stil hier op de site

stil hier op de site 

Onderwerp van nanda111177

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Of op je pc dan vind je dat hier
    Plaatje
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef nanda111177
    waar vind ik recente inhoud, zie dit nergens staan



    Pijl naar beneden en dan actueel.

    Daarnaast kun je je bij een regiogroep aansluiten. Verder is het aan jou wat in de buurt is, ik rij vanuit het noorden ook naar bv Amsterdam, of de bbq in Doorn.
    Voor wandelen vind ik een half uur in de auto ook geen probleem.

    Gewoon zelf een uitje starten vanuit de regiogroep kan ook.

    Maar zoals eerder geschreven, met meerdere personen afspreken is nu niet slim
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef nanda111177
    klopt maar 3 berichtjes geplaatst en weinig reactie. ik zat meer te wachten op de uitjes of wandelingen etc, wat wel mogelijk is met corona. nee dacht niet dat de alleenstaanden een uitzondering zijn, maar er is naar mijn menming toch genoeg mogelijk met inacht neming van de maatregelen?
    Verder vind ik het erg rommelig op de site waardoor ik niet bij de juiste topics kom



    Dat is wennen, het is geen Facebook oid, anders even een vraag stellen in de topic net nieuw oid, daar staat ook het 1 en ander over de site.

  4. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
  5. happy-56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van happy-56
    Er gebeurt hier nog wel wat, maar ook vaak achter de schermen

    Een kopje koffie, wat eten of fietsen/ wandelen

    Je kan dus gewoon een uitje aanmaken en met gezond verstand bekijken hoeveel mensen je wilt uitnodigen.
    Kan me voorstellen dat als je de mensen hier niet kent en de ruimte hebt bv niet met 1 persoon een bakje wil doen maar met 2.

    Maak het concreet wat je wilt dan komt het vast wel goed.

    Zelf gisteren ook met iemand van oa een bakje gedaan.. Ik heb haar leren kennen door op een andere site in december een gezellig avondje met 3 gasten te organiseren.
    De ene zie je daarna misschien alleen maar meer bij andere uitjes en met sommigen hou je wel een fijn, goed contactSmile
  6. eva_eva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van eva_eva
    Je bent ook lid van de club Ouder Alleen Oost zie ik. We hebben verschillende keren een online borrel, pubquiz, escape room gedaan. Misschien een ideetje om wat gezichten te leren kennen?
  7. Lallebal
    Anemoontjes

    Toon alleen de berichten van Lallebal
    quote:
    Dit schreef nanda111177
    Hallo allemaal,

    Sinds eind zomer 2020 lid hier.
    Helaas zie ik nog niet veel uitjes hier in de buurt.
    Had gehoopt hier contacten op te doen , maar helaas.


    De teleurstelling druipt van je bericht.
    Mijn complimenten voor de leden die ondanks dat jou toch proberen te helpen.
    Zo slecht is het hier niet maar het moet wel van twee kanten komen hè?
Terug naar de lijst