huismerk cartridges

huismerk cartridges 

Onderwerp van robinet

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Gisteren een printer/scanner gekregen. Een Epson xp 4105. Ik dacht handig, ik sluit de printer aan en dan installeert die zichzelf. Nou nee dus. Handmatig proberen dus. Volgens de display zijn de inktpatronen nagenoeg leeg. Dat zou de reden kunnen zijn dat er niet geïnstalleerd wordt. Van mijn oude Epson heb ik nog wel cardridges, die passen ook. Alleen dit is een huismerk, en hoe ik dit ook negeer, ik kom niet verder.
    Zou deze printer alleen werken met de originele? Of weet iemand een oplossing?
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Mijn printer werkt alleen met originele cartridges. Dus ik vrees dat je huismerk niet gaan werken
  3. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    In theorie zou ook huismerk cartridges moeten werken. Maar soms werkt dat dus niet.
    Maar je zegt dat de cartridges van je oude printer wel passen. Dat kan, maar is het ook daadwerkelijk hetzelfde type?
    Een cartridge wil alleen maar "praten" met printers waar deze voor gemaakt is, passend of niet.
    Dus: het modelnummer van de cartridge, is deze ook daadwerkelijk geschikt voor je nieuwe printer?
  4. LoveMagenta
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van LoveMagenta
    Ik had dat ook steeds. Kreeg een melding dat de cartridges van de Action niet de officiele waren

    Stug de melding verwijderen en dan deed hij het gewoon. Ik had ook een Epson 4105.

    Dus idd eens even kijken of het de goede zijn.
  5. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef ArnoM
    In theorie zou ook huismerk cartridges moeten werken. Maar soms werkt dat dus niet.
    Maar je zegt dat de cartridges van je oude printer wel passen. Dat kan, maar is het ook daadwerkelijk hetzelfde type?
    Een cartridge wil alleen maar "praten" met printers waar deze voor gemaakt is, passend of niet.
    Dus: het modelnummer van de cartridge, is deze ook daadwerkelijk geschikt voor je nieuwe printer?


    Oeps, dat zou ik op internet even uit moeten zoeken. Feit is wel dat waar eerst de cartridges op de display leeg waren, deze melding nu weg is en het icoon gevuld

    Normaal gesproken installeert een printer toch zichzelf?
  6. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef LoveMagenta
    Ik had dat ook steeds. Kreeg een melding dat de cartridges van de Action niet de officiele waren

    Stug de melding verwijderen en dan deed hij het gewoon. Ik had ook een Epson 4105.

    Dus idd eens even kijken of het de goede zijn.


    Dat geeft de burger moed. Voor nu kan ik wegklikken wat ik wil, melding blijft komen
  7. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ik bestel cartridges bij 123inkt.nl.

    In mijn canon pixma doen ze het goed.
  8. George
    De enige echte

    Toon alleen de berichten van George
    Misschien de drivers instaleren.
    >>LINK<<


  9. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Ik moest mijn printer wel installeren, maar hij werkt zowel met een kabeltje als via de WiFi.
    Ik heb een app op telefoon en laptop gezet.
  10. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    De drivers heb ik inmiddels geïnstaleerd. Youtube filmpje bekeken over het installeren. hij blijft echt hangen op de lege/onjuiste cardridges van mijn vorige epson printer. Inmiddels nieuwe cartridges besteld. Morgen verder.
  11. Nep_indigo
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nep_indigo
    quote:
    Dit schreef scar
    Ik bestel cartridges bij 123inkt.nl.

    In mijn canon pixma doen ze het goed.



    Heb ik ook
    Ging goed 123 merk
  12. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    Cartridges zijn binnen. Het was wel even een gok. Ik heb gekozen voor huismerk. Geplaatst and guess what. De printer doet het na het reinigen van de spuitkanaaltjes.

    Geen rare meldingen of wat.
    Ik ben blij. Bedankt allen voor de input
Terug naar de lijst