foutmelding foto's uploaden

foutmelding foto's uploaden 

Onderwerp van nibo

Terug naar de lijst
  1. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    Ik krijg sinds gisteren een foutmelding bij het uploaden van mijn foto's vanaf mijn telefoon en dus ook vanaf mijn laptop zie ik nu. Ik wilde de printscreen plaatsen van de foutmelding, maar dat lukt dus niet.
  2. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef nibo
    Ik krijg sinds gisteren een foutmelding bij het uploaden van mijn foto's vanaf mijn telefoon en dus ook vanaf mijn laptop zie ik nu. Ik wilde de printscreen plaatsen van de foutmelding, maar dat lukt dus niet.


    Ik begrijp dat je niet wilt of kunt vertellen wat die foutmelding precies? Lijkt me dat daar een aanwijzing in zou kunnen staan....
  3. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo

    quote:
    Dit schreef bart


    Ik begrijp dat je niet wilt of kunt vertellen wat die foutmelding precies? Lijkt me dat daar een aanwijzing in zou kunnen staan....


    Ik wil het wel vertellen, maar is best een hoop tekst in het Engels. "500 internal server error" staat er ook in

  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Misschien helpt het als je wat foto's verwijderd uit jouw bestanden hier op OA. Dat was bij mij iig de oplossing.
  5. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Misschien helpt het als je wat foto's verwijderd uit jouw bestanden hier op OA. Dat was bij mij iig de oplossing.


    Daar had ik al naar zitten kijken, maar ik zie niet hoe.
  6. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef nibo


    Ik wil het wel vertellen, maar is best een hoop tekst in het Engels. "500 internal server error" staat er ook in



    Kijk, dat is dan wel weer belangrijk....
  7. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef nibo


    Daar had ik al naar zitten kijken, maar ik zie niet hoe.


    Kijk hier:
    >>LINK<<

    Zet een vinkje bij alles wat je weg wilt halen en kies in het selectievak helemaal onderaan de pagina de optie "verwijderen".
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef nibo


    Daar had ik al naar zitten kijken, maar ik zie niet hoe.

    Via mijn OA bestanden. Dan zie je vierkantjes in je foto's. Die je wil verwijderen vink je aan. Daarna helemaal naar beneden scrollen. Daar zie je een knop wat je met de selectie wil doen.
  9. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo

    quote:
    Dit schreef bart


    Kijk hier:
    >>LINK<<

    Zet een vinkje bij alles wat je weg wilt halen en kies in het selectievak helemaal onderaan de pagina de optie "verwijderen".


    Ja dat werkt, dit was de foutmelding.
    Plaatje
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ff opruimen dus Nibo Smile
  11. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ff opruimen dus Nibo Smile


    Yep, later haha
Terug naar de lijst