Word, pagina nummering later invoegen

Word, pagina nummering later invoegen 

Onderwerp van Fri1974

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Fri1974
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Fri1974
    Het frustreert me inmiddels enorm!
    Ik ben met een verslag bezig en wil paginanummers invoegen. easy de peasy toch? Maar nee. Zeg 19 pagina's, waarvan het tellen moet beginnen op blz.5. Met ook het getal 5 en dan doortellen. De eerste 4 blz. Dus niets. Het lukt niet. De eerste 4 zijn sectie 1. Vanaf 5 tot einde sectie 2. Het zit hem in het stuk " aan vorige koppelen". Dat moet uitgeschakeld worden en dat is het m dus: dat lukt bij mij dus niet. Ik klik erop, maar blijft dus aan staan en niet grijs, zoals op de foto. Iemand een idee? Ligt het aan de versie van word ( 2013) of wat is dit?
    Plaatje
  2. Eric1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Eric1
    Ik heb het even gegoogled, heb dat probleem ook wel eens gehad. Misschien heb je er iets aan. Succes in iedere geval. >>LINK<<
  3. Fri1974
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Fri1974

    quote:
    Dit schreef Eric1
    Ik heb het even gegoogled, heb dat probleem ook wel eens gehad. Misschien heb je er iets aan. Succes in iedere geval. >>LINK<<


    Dank je! Deze heb ik er ook bij gehad. Ook dat wil niet. Of ik zie iets heel erg over het hoofd. Een nichtje van mij heeft het nu voor me ingeregeld. Maar ik kan het niet uitstaan dat het mij niet lukt. Die benodigde knop staat toch niet voor jan met de korte achternaam in het menu. Nu is niet de meest nieuwe versie van word (2013?) Maar dat zou het toch niet moeten zijn?
  4. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Je hoeft toch niets te koppelen?

    Je kunt een sectie aanmaken vanaf pagina 5.

    Je maakt voettekst met veld blokken en zet die voet tekst pas in de tweede sectie.

    Daar zou ik het in zoeken.

    Overigens heb je office 2019 voor zo'n 2 tientjes, ik kan het je aanbevelen. Ik betaalde paar weken geleden €13,75
  5. Fri1974
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Fri1974

    quote:
    Dit schreef scar
    Je hoeft toch niets te koppelen?

    Je kunt een sectie aanmaken vanaf pagina 5.

    Je maakt voettekst met veld blokken en zet die voet tekst pas in de tweede sectie.

    Daar zou ik het in zoeken.

    Overigens heb je office 2019 voor zo'n 2 tientjes, ik kan het je aanbevelen. Ik betaalde paar weken geleden €13,75


    Ik doe het ook met secties, maar dan moet je dus die koppeling uitschakelen. Ofzo. Ik heb net een heel nieuw testdocument aangemaakt. 6 pagina's met wat onzinnige tekst. Daar lukt het wel. Raar. Het zit dus in het document. Denk ik. Man oh man.. wat heb ik er eenvolhoofd van. Iets met loslaten...
  6. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Fri1974


    Ik doe het ook met secties, maar dan moet je dus die koppeling uitschakelen. Ofzo. Ik heb net een heel nieuw testdocument aangemaakt. 6 pagina's met wat onzinnige tekst. Daar lukt het wel. Raar. Het zit dus in het document. Denk ik. Man oh man.. wat heb ik er eenvolhoofd van. Iets met loslaten...

    Je zou in de sector waar je de nummering niet wil zien de letters dezelfde kleur kunnen geven als je achtergrond, dan zie je ze ook niet.
  7. Fri1974
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Fri1974

    quote:
    Dit schreef scar

    Je zou in de sector waar je de nummering niet wil zien de letters dezelfde kleur kunnen geven als je achtergrond, dan zie je ze ook niet.


    Dat vind ik ook een fantastisch plan! Ik grapte gisteren nog naar een vriendin dat ik de typex er wel overheen zou halen. Dit werkt beterSmile
Terug naar de lijst