Moederdag/Kleine cadeautjes.

Moederdag/Kleine cadeautjes. 

Onderwerp van leeuwin70

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Mimi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mimi
    Ik zou langs een kringloopwinkel gaan, daar allemaal kleine dingetjes scoren ( vaasje, kop en schotel, sieraadje, boekje, sjaaltje, beeldje oid ) plus een mandje, met iets van chocola en thee allemaal leuk inpakken en onderin het mandje een dubbele bodem met de verwachte tijdschriftenbon... met een kaart erbij. Lieve mam, zo zie je dat het ook met pakjes kon ;) maar toch maar hierbij de tijdschriftenbon! Veel plezier en gefeliciteerd met uw moederdag x
  2. Maxime1969
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Maxime1969
    quote:
    Dit schreef EllesB
    Rekent ze dan inmiddels niet op die bon?

    Dat zou voor mij juist betekenen dat je iets anders moet gaan verzinnen

    Verrassingen blijven altijd het leukst
  3. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Maxime1969

    Dat zou voor mij juist betekenen dat je iets anders moet gaan verzinnen

    Verrassingen blijven altijd het leukst


    Echt niet! Ik ben dol op geurtjes. Dus vraag altijd een geurtje of een cadeaubon van een parfumerie. Mijn ouders vinden dat onzin, en weigeren dat te geven. Dus verzinnen zelf iets, of krijg gewoon geld. Ik vind dat zo stom. Als je iets geeft geef je toch iets waarvan je weet dat de ander het leuk vind.
    Maar omdat je graag zou willen verrassen geef je iets anders? Is dat dan voor die ander, of voor jezelf?
  4. Ezzie
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ezzie
    quote:
    Dit schreef Piep


    Echt niet! Ik ben dol op geurtjes. Dus vraag altijd een geurtje of een cadeaubon van een parfumerie. Mijn ouders vinden dat onzin, en weigeren dat te geven. Dus verzinnen zelf iets, of krijg gewoon geld. Ik vind dat zo stom. Als je iets geeft geef je toch iets waarvan je weet dat de ander het leuk vind.
    Maar omdat je graag zou willen verrassen geef je iets anders? Is dat dan voor die ander, of voor jezelf?

    Helemaal mee eens.
  5. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Een theeboeket maken met een mooi glas en een bonbon
    Plaatje
  6. Marry
    Je bent wie je bent

    Toon alleen de berichten van Marry
    quote:
    Dit schreef Piep


    Echt niet! Ik ben dol op geurtjes. Dus vraag altijd een geurtje of een cadeaubon van een parfumerie. Mijn ouders vinden dat onzin, en weigeren dat te geven. Dus verzinnen zelf iets, of krijg gewoon geld. Ik vind dat zo stom. Als je iets geeft geef je toch iets waarvan je weet dat de ander het leuk vind.
    Maar omdat je graag zou willen verrassen geef je iets anders? Is dat dan voor die ander, of voor jezelf?

    Mijn dochter vroeg/ vraagt voor haar verjaardag altijd dingen/ zaken waar ik echt niet blij van wordt
    Vroeger was dat een navelpiercing/ tongpiercing
    Nu een tattoo

    Ik vind dat vreselijk
    Ik kan daar niet achter staan
    Ik vind het verminking van haar lijf

    Als ze dat wil moet ze dat zelf maar betalenSmile
    Ook al weet ik dat ze daar heel blij van zal worden als ik haar dat geefSmile

    Ik kan het haar natuurlijk niet verbieden
    Doe ik ook niet
    Maar ik werk er ook niet aan mee

    Dus tja

    Samen bedenken we dan altijd een cadeau waar we beide achter staan
    Vorig jaar een mooi horloge
    Dit jaar nieuwe kleding

    Is dit dan egoïstisch van mij dat ik haar die tattoo of piercing niet gun?( trouwens piercing is allang van de baan en ze is nu blij dat ze die nooit heeft laten zetten)Smile

Terug naar de lijst