Kitten opvoeden.

Kitten opvoeden. 

Onderwerp van Gerrr

BEHEERD DOOR:
indigo

Dit onderwerp is gesloten.
door Gerrr zelf op 25 april 2021 om 12:17:33

Terug naar de lijst
  1. Gerrr
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Gerrr

    quote:
    Dit schreef TanteLydia
    Nee konijnen zijn prooidieren. En grote nijnen zijn heel duur in onderhoud.
    Onderschat dat niet


    Ik vind die enorme grote konijnen wel erg leuk.
  2. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    Ik heb een kat bij wie het wel kon.
    Vorig jaar ging mijn zoon op zichzelf wonen en ik ben de eerste paar maanden voornamelijk bij hem geweest (ook de nachten) om hem op weg te helpen. In eerste instantie volledig, om de paar weken steeds een dag minder totdat ik weer volledig in mijn eigen huis was. De huizen staan 100 meter van elkaar. Één van onze katten, Loes, was daar waar ik was. Daar koos ze zelf voor en voelde zich in beide huizen op haar gemak. Sommige katten zijn meer gericht op hun baasje dan op hun woonomgeving. Ze is nogal aan mij gehecht.
    Maar, met een kitten weet je dat van tevoren niet. Onze andere kat, Mien, is juist honkvast. Die heb ik 2x meegenomen met als resultaat dat ze alles bij elkaar schreeuwde.
    Misschien dat je een kitten kunt laten wennen aan het heen en weer gaan, maar de kans dat een kat het niet wil lijkt me vrij groot. Makkelijker lijkt me een hondje, die kun je overal wel mee naartoe nemen.
  3. Nep_indigo
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nep_indigo
    Ja dat wel
    Maar die kunnen absoluut niet opgepakt worden!
    Is geen speelgoed . zijn zeer kwetsbare dieren grote konijnen.
    Voor een konijn is het pas traumatisch dat wordt zo onderschat . Ik raad dat ten strengste af
    Dan kun je beter een poes nemen
  4. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef TanteLydia
    Ja dat wel
    Maar die kunnen absoluut niet opgepakt worden!
    Is geen speelgoed . zijn zeer kwetsbare dieren grote konijnen.
    Voor een konijn is het pas traumatisch dat wordt zo onderschat . Ik raad dat ten strengste af
    Dan kun je beter een poes nemen


    Helemaal met je eens!

  5. Gerrr
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Gerrr

    quote:
    Dit schreef TanteLydia
    Ja dat wel
    Maar die kunnen absoluut niet opgepakt worden!
    Is geen speelgoed . zijn zeer kwetsbare dieren grote konijnen.
    Voor een konijn is het pas traumatisch dat wordt zo onderschat . Ik raad dat ten strengste af
    Dan kun je beter een poes nemen



    Ik ben ook zeker niet van plan om een konijn te nemen hoor, maar ik vind het gewoon geweldige mooie beesten om te zien.

    Ze hebben hier in de buurt een dierenweide met 3 enorme konijnen elke keer moet ik om ze glimlachen .
Terug naar de lijst