Stopcontact doortrekken  

Onderwerp van Ditty

Terug naar de lijst
  1. Ditty
    Onderweg

    Toon alleen de berichten van Ditty
    Goedemorgen,

    In mijn schuur heb ik een stopcontact (zie foto).

    Nou is één stekkeraansluiting te weinig en wil ik graag een extra doos erbij aan de buitenkant van de schuur. Het liefst een dubbele, aangezien het snoertje van de tuinlampjes iedere keer stuk gaat doordat ze tussen de deur knellen😢

    Kan zo’n stopcontact makkelijk doorgetrokken/doorgelust nodig en wat voor doos heb ik nodig die buiten geplaatst kan worden?

    Of misschien is er iemand hier wel heel handig en wil dat voor een zacht prijsje😉 doen.

    Alvast bedankt voor het meedenken!
    Plaatje
  2. peter62
    ik-ben-ut!

    Toon alleen de berichten van peter62
    zo te zien is dat makkelijk te realiseren.
    dubbelbuiten stopcontact (geaard)
    afhankelijk van waar je hem wil, lengte buitendraad (geaard)
    en ik zie daar nog net een grijs verzameldoosje?.....daarvanuit is het makkelijker werken omdat als je in het oude stopcontact moet gaan wurmen is er niet veel ruimte , en in zo een verzamel/verdeelpunt zit wat meer ruimte. en dan heb je waarschijnlijk drie lasdopjes nodig .
    als je via verzamel/verdeel punt doet, heb je meteen een extra stopcontact over :)
    voor je begint......even de spanning er af halen :)
  3. wollenberg
    gewoon mijzelf

    Toon alleen de berichten van wollenberg
    niet zo moeilijk hoor wil je graag helpen hier mee groet Hans
  4. Ditty
    Onderweg

    Toon alleen de berichten van Ditty

    Dat is lief!

    Dit kastje zit er onder en dat zou het volgens Peter nog makkelijker moeten maken😁

    Plaatje
  5. wollenberg
    gewoon mijzelf

    Toon alleen de berichten van wollenberg
    heb geen moeite met stroom laat maar horen als ik iets voor je kan betekenen zal je mijn nr geven kan je ook bellen 0622512540 groet Hans
  6. ansvanmil
    Geloof (vooral) in jezelf

    Toon alleen de berichten van ansvanmil
    Kan idd makkelijk...heb ik ook gedaan: heel.erg blij mee!
  7. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers

    Stopcontact doortrekken


    Ik dacht al

    Leg ‘m in de pot en spoelen maar 🤪

  8. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    je wilt het extra stopcontact buiten plaatsen. Kies een plek waarbij het stopcontact niet bloot staat aan weer en wind en kies een type met een passende IP classificatie:

    >>LINK<<

    en zorg ervoor dat vocht niet via de installatiekabel je schuurtje in kan lopen
Terug naar de lijst