Hypotheek

Hypotheek 

Onderwerp van daro

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. daro
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van daro

    quote:
    Dit schreef Anke


    Dat heb ik dus recent gedaan; bouwdepot en in the end andere verstrekker. Nooooooit meer, wat een gedoe. Werkelijk alles wilden ze weten, tm echtscheidingsconvenant (2000) aan toe


    Ik zou dit alleen doen als je weet dat je bij dezelfde verstrekker blijft..


    Ja, dat gaat bij iedere hypotheek verstrekker zo denk ik. Maar ik wil geen bouwdepot. Las het even maar dat is volgens mij weer anders. Gaat om de wat verdere toekomst en een 2e hypotheek eventueel tegen die tijd dat ik het nodig heb.
  2. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    quote:
    Dit schreef daro


    Ja, dat gaat bij iedere hypotheek verstrekker zo denk ik. Maar ik wil geen bouwdepot. Las het even maar dat is volgens mij weer anders. Gaat om de wat verdere toekomst en een 2e hypotheek eventueel tegen die tijd dat ik het nodig heb.


    Ik heb in het verleden ook altijd een hoge inschrijving gedaan bij de notaris, voor het geval dat... Echter nooit hier gebruik van gemaakt.

  3. KarinVW
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van KarinVW
    Heeft ook alleen maar voordelen. Je schrijft een hoger bedrag in dat dat je leent. Als je in de toekomst 2e hypotheek wilt ivm verbouwing dan hoef je niet naar de notaris en is dus goedkoper.
  4. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    quote:
    Dit schreef KarinVW
    Heeft ook alleen maar voordelen. Je schrijft een hoger bedrag in dat dat je leent. Als je in de toekomst 2e hypotheek wilt ivm verbouwing dan hoef je niet naar de notaris en is dus goedkoper.



    dan ben je gedwongen om bij die bank de hypotheek af te sluiten, de bank weet dat en je krijgt een stikken of slikken aanbod zonder dat de bank concurentie heeft te vrezen.

    de wordt gebeten door de hond of door de kat.
  5. Jep
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jep
    quote:
    Dit schreef koen



    dan ben je gedwongen om bij die bank de hypotheek af te sluiten, de bank weet dat en je krijgt een stikken of slikken aanbod zonder dat de bank concurentie heeft te vrezen.

    de wordt gebeten door de hond of door de kat.

    rente 8s hartstikke laag. hoeveel heb je nodig voor een verbouwing? zal in meeste gevallen onder 100000 blijven? . Die -niet concurrentie zal je wat dat betreft niet snel heel veel meer kosten nu toch?
  6. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    of een bank nu uitleent tegen 0,8% of 1,6% maakt absoluut gezien niet zoveel uit. Als je uitgaat (aanname) dat banken tegen 0% kunnen lenen, levert deze gewongen winkelnering voor de bank een 100% grotere rentemarge op.
Terug naar de lijst