Bij mij inschrijven  

Onderwerp van Nance

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door Nance zelf op 3 mei 2021 om 08:14:33

Terug naar de lijst
  1. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Nance
    Ik weet niet of hij zich dan daar kan inschrijven.



    Ik denk dat dat niet verstandig is, als je dochter niet op dat adres ingeschreven staat. Het zou gezien kunnen worden als onderverhuur bijvoorbeeld, is ze straks haar kamer kwijt. Of als de relatie beëindigd wordt, kan ze fluiten naar haar spullen, bewijs maar eens dat die van haar zijn.
  2. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef maartje



    Ik denk dat dat niet verstandig is, als je dochter niet op dat adres ingeschreven staat. Het zou gezien kunnen worden als onderverhuur bijvoorbeeld, is ze straks haar kamer kwijt. Of als de relatie beëindigd wordt, kan ze fluiten naar haar spullen, bewijs maar eens dat die van haar zijn.

    Dit lijkt me een zeer plausibele reden om het niet te doen.


    Ik ga verder niet op het fraude gedoe in want dat vind ik pure flauwekul.

  3. Nance
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nance

    quote:
    Dit schreef Maira
    Ik zie dit soort draadjes zo vaak voorbij komen met elke keer dezelfde vragen.
    Het is hier nu een paar keer terloops gezegd: je moet je inschrijven in de gemeente waar je het meest verblijft!!
    Je dochter en jij plegen dus fraude op dit moment! En haar vriend óók vanaf het moment dat hij zich ergens anders inschrijft dan waar hij woont.
    Ik word er niet blij van als hier zo makkelijk over wordt gedacht en gedaan. Er zijn wetten en regels en waarom zou jij fraude willen plegen??


    Ze woont op kamers, komt regelmatig naar hier. Ik ben misschien naïef maar ik zie de fraude daarin niet. Wie doen we tekort, als kamer bewoonster betaal je bv toch geen gemeenschappelijke belastingen.
  4. Nance
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nance

    quote:
    Dit schreef maartje



    Ik denk dat dat niet verstandig is, als je dochter niet op dat adres ingeschreven staat. Het zou gezien kunnen worden als onderverhuur bijvoorbeeld, is ze straks haar kamer kwijt. Of als de relatie beëindigd wordt, kan ze fluiten naar haar spullen, bewijs maar eens dat die van haar zijn.


    Welke spullen, die ze overal gratis vandaan heeft gehaald goedkoop gekocht heeft. Ik zie dat ze een hele lieve vriend heeft, ze hebben het samen goed op orde en geregeld, was ook mijn vraag niet eigenlijk.

    Ik vind, en dat geld voor meer reacties dat er veel negatieve gedachtes bij mensen op komen.


  5. Nance
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nance

    quote:
    Dit schreef MaNu

    Maar goed, was je vraag ook niet natuurlijk. Wat ik me afvraag is waarom die jongen “door omstandigheden” niet bij zijn ouders woont en waarom het nu bij zijn grootouders ook niet meer leefbaar is. En heel bevooroordeeld gaan bij mij dan de alarmbellen af.


    Die alarmbellen kunnen gewoon stil blijven. Soms zijn omstandigheden gewoon zo, triest genoeg in dit geval. Wat een negativiteit over iemand die je niet kent.

    Ik sluit dit draadje.
Terug naar de lijst