Melding bij quote

Melding bij quote 

Onderwerp van ArnoM

Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Eric1

    Ja, dat eerste is idd het nadeel. Dat is een kwestie van regelmatig je favorieten afvoeren. Ik vraag me af hoe iedereen dat nu doet als je wilt zien of er op een bericht is gereageerd.

    Oh ik kijk alleen naar de recente berichten die op de voorpagina staan. In drukke draadjes heb je hulp van drie pijltjes. Het blauwe pijltje van de afbeelding gaat naar het eerste bericht na jouw laatste bericht. Het grijze pijltje naar het allerlaatste bericht. Zo'n pijltje is er ook in blauw, dan kom je uit bij het bericht wat jij zelf het laatste hebt gelezen.
    Plaatje
  2. Jako
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jako
    Smile
    quote:
    Dit schreef ArnoM


    Alle topics bijhouden waar ik ooit in heb gereageerd, ook al interesseert het mij totaal niet meer. Goed plan! Smile

    Kijk. Nu reageer ik op jou.
    Gewoon omdat ik geïnteresseerd ben in of en hoe jij reageert, kijk ik dus even hier. Best simpel Smile

    Tip: Reageer dus niet achterlijk veel, dan hoef je ook niet zoveel te kijken Smile
  3. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    quote:
    Dit schreef hanss51


    Smile





    Ja leuk ! Smile Smile
  4. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Oh ik kijk alleen naar de recente berichten die op de voorpagina staan. In drukke draadjes heb je hulp van drie pijltjes. Het blauwe pijltje van de afbeelding gaat naar het eerste bericht na jouw laatste bericht. Het grijze pijltje naar het allerlaatste bericht. Zo'n pijltje is er ook in blauw, dan kom je uit bij het bericht wat jij zelf het laatste hebt gelezen.


    Ik ga altijd naar Actueel en scroll naar langzaam naar beneden naar draadjes die mij interesseren. Het lijstje op de voorpagina is vaak net te kort dat ik topics "mis".
Terug naar de lijst