Dweilrobot 

Onderwerp van twelve

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Ik zou graag een dweilrobot willen kopen. Heeft iemand er ervaring mee?
  2. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    Heb zoiets 1x in me handen gehad en fijn terug gelegd, de hoeveelheid poetswater leek mij te min voor nog geen m2 vloeroppervlak
  3. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    quote:
    Dit schreef Frank-en-kids
    Heb zoiets 1x in me handen gehad en fijn terug gelegd, de hoeveelheid poetswater leek mij te min voor nog geen m2 vloeroppervlak


    Het is ook geen vervanger voor het echte mopwerk, maar voor erbij om dagelijks de boel bij te houden.

    Ik hoop dat ik nog reacties krijg van OA-ers die er wel eentje hebben. Er zijn zoveel verschillendeSmile en ook de prijs varieerd van 20 tot met 500 euro of zo.
  4. LeonB
    Pluk de dag!

    Toon alleen de berichten van LeonB
    Ik heb alweer een tijdje een robot stofzuiger met dweilfunctie van Medion. Mijn zus heeft een nieuwer model dan ik. We zijn er allebei erg tevreden over. Uiteraard niet te vergelijken met een gewone stofzuiger of het gewone moppen, maar om de boel bij te houden is het prima.
    Het model wat ik heb is inmiddels niet meer te koop, van die van mijn zus weet ik het niet. Ze hebben ook niet zoveel modellen. De prijs voor de mijne was destijds (ong.2 jr terug) om en nabij €139,-
  5. ingrid
    Welkom

    Toon alleen de berichten van ingrid
    Ik heb wel de stofzuiger robot van medion. Het is echt mijn vriendje😍
    Als hij ooit kapot gaat, neem ik misschien ook met dweilen, voor nu vind ik stofzuigen ook heel fijn.
  6. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    quote:
    Dit schreef ingrid
    Ik heb wel de stofzuiger robot van medion. Het is echt mijn vriendje😍
    Als hij ooit kapot gaat, neem ik misschien ook met dweilen, voor nu vind ik stofzuigen ook heel fijn.


    Ik heb al jaren een robot-stofzuiger, en ik vind het ideaal. Daarom wil ik nu ook dweilmaatje.Smile
    Ik wil er eigenlijk geen combi, omdat ik dus al eentje voor stofzuigen heb. Smile

    Ik hou nat en droog liever gescheiden.Smile
  7. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    Inmiddels een dweilrobot uit China laten komen voor een paar tientjes. Voor het echte dweilwerk moet ik zelf aan de slag. Doe ik 1x per week, evenals stofzuigen met de stofzuiger, vooral in de hoeken en onder kasten. Mijn robotstofzuiger houdt het verder dagelijks bij, en Moppie houdt de vloer daarna knap met dweilen.

    Plaatje
  8. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli
    Ben je tevreden, Twelve?
  9. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    quote:
    Dit schreef jeli
    Ben je tevreden, Twelve?


    Ik ben tevreden voor wat het is.

    Als er echt morsvlekken op de vloer zijn, moet ik wel zelf aan de slag.

    Iedere week doe ik de vloer met een stoomapparaat.

    Deze dweilrobot kan niet echt boenen. Er zit een klein waterreservoir in, die ik vul met water een een druppeltje Dettol.
    De blauwe dweilrand moet ik goed nat voordat ik die om de rand van het apparaat doe.

    Als hij aan het werk is dan komt er telkens een beetje stoom uit de bovenkant. Hij vliegt daarna alle kanten op en stopt als de accu weer leeg is.

    Al met al vind ik het wel leuk ding voor 28 euro (inclusief verzending).

    Maakt ook weinig geluid en opladen gaat met een snoertje.
  10. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli
    Ok, Bedankt.
Terug naar de lijst