Weet iemand welke datum op een PCR test komt te staan?

Weet iemand welke datum op een PCR test komt te staan? 

Onderwerp van Piep

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    Ik vertrek over dik een week naar Oostenrijk. Het plan is om een overnachting in Duitsland te doen. Nu is voor Duitsland zelf geen PCR test meer nodig, maar hotels vragen dat nog wel. En wel een test die <24uur geldig is. Maar de uitslag van een test duurt ook 24 uur.

    Weet iemand welk tijdstip er op een pcr test komt te staan?
  2. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef Piep
    Ik vertrek over dik een week naar Oostenrijk. Het plan is om een overnachting in Duitsland te doen. Nu is voor Duitsland zelf geen PCR test meer nodig, maar hotels vragen dat nog wel. En wel een test die <24uur geldig is. Maar de uitslag van een test duurt ook 24 uur.

    Weet iemand welk tijdstip er op een pcr test komt te staan?


    De datum en tijd van afname
    Plaatje
  3. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep

    quote:
    Dit schreef Carla-S


    De datum en tijd van afname


    Oke, dank je wel. Dat wordt nog een hele uitdaging dus...Of gaan testen en gaan rijden.
  4. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef Piep


    Oke, dank je wel. Dat wordt nog een hele uitdaging dus...Of gaan testen en gaan rijden.


    Dat laatste, jullie kunnen een thuistest doen om vrijwel zeker te weten dat je onderweg je negatieve uitslag van de pcr kunt ophalen
    Komt goed.
  5. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep

    quote:
    Dit schreef Carla-S


    Dat laatste, jullie kunnen een thuistest doen om vrijwel zeker te weten dat je onderweg je negatieve uitslag van de pcr kunt ophalen
    Komt goed.


    Dat is een goeie inderdaad...top! Gaat ook alleen om zoon, ik ben gevaccineerd. Zo gaan we het maar doen dan.
  6. Christine1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Christine1
    Ik ben rond twaalf uur getest maar op het certificaat stond het tijdstip dat ik de mail kreeg. Dat was begin van de avond. Zelfde datum
  7. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep

    quote:
    Dit schreef Christine1
    Ik ben rond twaalf uur getest maar op het certificaat stond het tijdstip dat ik de mail kreeg. Dat was begin van de avond. Zelfde datum


    O, kijk, dat is beter. Waar heb jij je laten testen?
  8. Christine1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Christine1
    Coronalab.eu

    Zelfde dag uitslag
Terug naar de lijst