hoe krijg ik drie afbeeldingen op een rij

hoe krijg ik drie afbeeldingen op een rij  

Onderwerp van robinet

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef robinet
    3 fotoshop programma's op mijn computer verder is het toch gelukt. Ik wilde al bijna de afbeeldingen doorsturen zodat zij het voorbeeld naar ons konden sturen.
    In word heb ik de drie afbeeldingen op rij gekregen. Als het zo wordt als in mijn voorbeeld dan wordt het super. Voor de zekerheid stuur ik de afbeeldingen mee.
    Allemaal bedankt voor het meedenken.



    Fijn! Smile
  2. quote:
    Dit schreef ArnoM


    Foto's uitlijnen in word vind ik altijd een drama. Daarom gebruik ik daar Powerpoint voor. Ideaal. Je kan de foto's precies krijgen zoals je wil, vaak zelfs simpeler dan met een fotoprogramma.


    Ja, PowerPoint is ideaal. En dan opslaan als JPEG bestand
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Piep
    Word is een tekstverwerkingsprogramma. Excel een rekenprogramma..waarom zou je daar afbeeldingen in maken.
    Voor afbeeldingen zijn aparte programma's met aparte extensies.



    Het gaat erom hoe een bedrijf het aangeleverd wil hebben. En hoe handig degene die het aanlevert is met software.
    Wanneer dat in pdf kant en klaar aangeleverd moet worden is word handiger dan paint.
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef robinet
    3 fotoshop programma's op mijn computer verder is het toch gelukt. Ik wilde al bijna de afbeeldingen doorsturen zodat zij het voorbeeld naar ons konden sturen.
    In word heb ik de drie afbeeldingen op rij gekregen. Als het zo wordt als in mijn voorbeeld dan wordt het super. Voor de zekerheid stuur ik de afbeeldingen mee.
    Allemaal bedankt voor het meedenken.



    Anders had ik je volgende week ook nog kunnen helpen.
    Fijn dat het gelukt is.
  5. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef ArnoM


    Foto's uitlijnen in word vind ik altijd een drama. Daarom gebruik ik daar Powerpoint voor. Ideaal. Je kan de foto's precies krijgen zoals je wil, vaak zelfs simpeler dan met een fotoprogramma.



    Niet iedereen heeft PowerPoint, of is er handig mee
  6. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    Zojuist alles doorgestuurd naar spatlappenmaker. Krijg ik een bericht terug dat het aangeleverd moet worden als vector bestand. Hellup??!!
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
Terug naar de lijst