Inductie 4 kookzones 1 fase

Inductie 4 kookzones 1 fase 

Onderwerp van Frank-en-kids

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door Frank-en-kids zelf op 1 september 2021 om 18:57:49

Terug naar de lijst
  1. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    Hallo, mijn huidig gasfornuis is nuet meer de allerbeste. Dan kom je uit op overstappen op inductie of weer gas blijven hangen. mijn keuken is uit 19020 ergens en toen was er nog geen 2 fasea voor een kookpunt.
    Nu zie ik toch diverse modellen 4 kookzones en toch op 1 fase. zoals : ETNA KIV264RVS of Inventum IKI6010

    wie heeft er ervaring mee?

    een extra groep aanleggen is wat ruimte in de meterkast te doen, maar er is geen kruipruimte of werkbare ruimte boven t plafond om er leidingen te kunnen leggen
    ik begrijp dat als ik op alle 4 de plekken een pan in gebruik heb dat ik vermogen zal inleveren dat is niet zo erg want wanneer kom je met normaal koken aan 4 pannen op volvermogen ....
    en dat me oude pannen dan rijp zijn voor het oud ijzer dat is punt 2 wat te overleven valt
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Het stopcontact wat je wil gaan gebruiken is dat de enige op de groep? Zo nee, dan kan het zijn dat als je gaat koken en de afwasmachine of magnetron staat ook aan, dat dan je stop eruit slaat. Daar zou je omheen kunnen werken, valt te proberen.

    Het kan zijn dat eventuele booster functie niet werkt op één fase of dat een andere pit dan op half gaat.

    Mijn dochter heeft in haar studenten studio een twee pits inductie plaat op 1 fase. Twee pannen tegelijk aan heeft er nog niet toe geleid dat de stop uit sloeg. Contact is vziw niet dedicated.
Terug naar de lijst