Geocaching

Geocaching 

Onderwerp van Henry1963

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi
    Deed het jaren geleden regelmatig met mijn kinderen. Sinds ze niet meer mee willen doe ik het niet meer en weet ook niet meer hoe ik me toen heb genoemd. Dus inloggen wordt dan erg moeilijk. Vind het niet leuk om alleen te doen.
  2. Henry1963
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Henry1963

    Ik ben wel aardig actief ermee bezig. Heb er hier in de buurt zo'n 80 nog liggen.
    Heb ook een tiental klimcache er liggen tot een hoogte van 15 meter.
    Ben nu druk bezig met een andere team hier uit de buurt, om nog wat uitdagender cache neer te leggen.
    Gisteren een online gekomen kom maar moet je met een boot het water op.
  3. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    @Cees deed geocaching,
  4. eva_eva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van eva_eva
    quote:
    Dit schreef Pi
    Deed het jaren geleden regelmatig met mijn kinderen. Sinds ze niet meer mee willen doe ik het niet meer en weet ook niet meer hoe ik me toen heb genoemd. Dus inloggen wordt dan erg moeilijk. Vind het niet leuk om alleen te doen.


    Op de website kom je met je email adres en wachtwoord vergeten een heel eind denk ik, mocht je nog willen.
  5. eva_eva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van eva_eva
    quote:
    Dit schreef Henry1963
    Ik ben wel aardig actief ermee bezig. Heb er hier in de buurt zo'n 80 nog liggen.
    Heb ook een tiental klimcache er liggen tot een hoogte van 15 meter.
    Ben nu druk bezig met een andere team hier uit de buurt, om nog wat uitdagender cache neer te leggen.
    Gisteren een online gekomen kom maar moet je met een boot het water op.


    Dan ben je een stuk fanatieker dan ik Smile
  6. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi
    quote:
    Dit schreef eva_eva


    Op de website kom je met je email adres en wachtwoord vergeten een heel eind denk ik, mocht je nog willen.


    Bedankt voor het meedenken.
    Als ik weer zou willen maak ik denk ik gewoon een nieuw account aan. Maar heb nu niet echt de behoefte.
  7. Jaren geleden, in 2003 begonnen met geocachen. Toen nog met een Garmin eTrex en best wel fanatiek. Later, toen navigatie met de smartphone steeds gemakkelijker werd ook nog wel af en toe gecached, maar op een gegeven moment ook helemaal mee opgehouden. Maar geheel toevallig dacht ik deze week: laat ik de app c:Geo weer eens op mijn telefoon zetten en ik heb zowaar 4 cachet in de buurt gelogd. Ik wist mijn inlognaam (bamie) en wachtwoord nogSmile. Maar ben nu dus vooral een "toevallige" cacher: als ik in een nieuwe omgeving loop en ik heb even tijd, dan pak ik een paar caches mee. Bij voorkeur niet al te moeilijke, gewoon simpele mono's.
  8. Loderika
    Alles komt goed...

    Toon alleen de berichten van Loderika
    quote:
    Dit schreef Henry1963
    Zitten hier in de groep nog mensen wie als hobby Geocaching hebben??

    Voor wie niet weten wat het inhoud.

    Hier een >>LINK<<

    Groetjes Henry



    Ja ik doe het. Niet meer zo fanatiek als een aantal jaar geleden, maar af en toe een dagje is leuk om te doen.

    Maar ben je van plan om iets te plannen?
  9. Loderika
    Alles komt goed...

    Toon alleen de berichten van Loderika
    quote:
    Dit schreef eva_eva
    Mijn cachenaam is nevomi en die van jullie?


    Yntzeel is mijn geocache naam
  10. Henry1963
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Henry1963

    quote:
    Dit schreef Loderika


    Ja ik doe het. Niet meer zo fanatiek als een aantal jaar geleden, maar af en toe een dagje is leuk om te doen.

    Maar ben je van plan om iets te plannen?


    Loderika

    Wie weet misschien wel
Terug naar de lijst