android: welke muziekspeler gebruik je?

android: welke muziekspeler gebruik je? 

Onderwerp van ArnoM

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Binnenkort ga ik een vrij lange autorit maken en wil via mijn telefoon muziek afspelen die ik daar heb staan.
    Welke app gebruiken jullie om muziek van de telefoon af te spelen, waarbij ook simpel een afspeellijst te maken is zonder eerst alle nummers 1 voor 1 lang aan te tikken en "toevoegen aan playlist" en dan de juiste playlist selecteren.
    Dus gewoon een playlist maken door meerdere nummers achter elkaar direct aan te tikken.

  2. Cius
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Cius
    Spotify premium, hieronder nog wat tips:
    >>LINK<<
  3. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM

    quote:
    Dit schreef Cius
    Spotify premium, hieronder nog wat tips:
    >>LINK<<


    Liever ook nog geen spotify. Het gaat om muziek die op mijn eigen telefoon staat. Ik hoef geen spotify erbij (en gratis, blijf een hollander en spotify premium is niet gratis).
  4. Edwin1967
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Edwin1967
    "Via je telefoon muziek afspelen"

    Houdt dat in, dat je met je telefoon verbinding maakt met je auto?
    In dat geval is de kans groot, dat je auto ook een "slot" heeft voor ÚSB en/of SD kaart.
    Oplossing: muziek op USB of SD kaart kopiëren, kan je gewoon met je autoradio "scrollen" door je muziek en afspelen.
    Mijn media speler in de auto ondersteund mp3 en mappen op USB en SD.
    Ik kan dus ook selecteren welke "cd" ik van de USB of SD af wil spelen.
    Of muziek op CD / CD-RW branden?
  5. Cius
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Cius
    quote:
    Dit schreef ArnoM


    Liever ook nog geen spotify. Het gaat om muziek die op mijn eigen telefoon staat. Ik hoef geen spotify erbij (en gratis, blijf een hollander en spotify premium is niet gratis).

    Heb zelf een iPhone en geen MP3’s op mijn telefoon staan, alleen iTunes en spotify.

    Maar hier staan wel wat tips zag ik:
    >>LINK<<
    Plaatje
  6. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM

    Dank voor de voorstellen

    Edwin: die optie was ik helemaal vergeten. Inderdaad kan ik met usb een stick maken en daar muziek opzetten en de radio alles laten doen. Mocht ik geen andere optie vinden (ter plaatse heb ik geen internet voor iets van 1 a 2 weken) dan ga ik dat voor de autorit nog proberen. Maar misschien wel handig om toch iets van een playlist te maken op de telefoon. Door de zure appel heen bijten dus.

    Cius: ook jij bedankt. itunes zou wel werken denk ik, maar ben daar voor op mijn pc een beetje allergisch voor, aangezien deze alle muziek toe kan eigenen. Ok, met een kopie zou je er wel uit kunnen komen, maar dan nog werkt itunes niet op een android. Tweakers ben ik al flink aan het zoeken, maar krijg veelal dezelfde vraag waar geen echte antwoord op komt.

    We zoeken rustig verder.
  7. Tom
    Nou moe!

    Toon alleen de berichten van Tom
    quote:
    Dit schreef ArnoM

    We zoeken rustig verder.



    Arno, Probeer de gratis (geen reclame) VLC player eens uit:
    >>LINK<<
  8. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM

    quote:
    Dit schreef Tom



    Arno, Probeer de gratis (geen reclame) VLC player eens uit:
    >>LINK<<


    Die gebruik ik op mijn pc voor video. Had er nog niet over gedacht om hem ook op telefoon te zetten voor muziek

    Inmiddels heb ik Samsung Music gedownload en die doet, voor zover ik kan zien, precies wat ik wil.
    Maar ik ga VLC zeker bekijken.
Terug naar de lijst