keuzestress e-bike

keuzestress e-bike 

Onderwerp van robinet

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef robinet
    Vanmorgen liet mijn fiets mij weer in de steek. Gelukkig heb ik ook nog een auto. Zo zonde met dit weer en voor de kleinere afstanden.
    Vanmiddag langs de plaatselijke fietsenmaker (dit is geen fietsenverkoper maar echt een ouderwetse maker) geweest. Allereerst met de vraag als ik een fiets elders koop ofdat hij hem dan in service wilt nemen. Dit is geen probleem. Ook heb ik hem advies gevraagd. Hij was erg tevreden over de vogue fiets en kon deze ook leveren. Ik heb de fiets gelijk besteld.
    Fietsenmaker zet mijn zijwielen over, maakt mijn fiets éénhandig rembaar en ook mijn slot dusdanig dat ik deze met één hand op slot kan zetten. Dit alles in ruil voor mijn kapotte fiets.
    Als klap op de vuurpijl was ik ook nog €100,-- goedkoper uit dan op de website.


    Dat heet nu SERVICE met een hoofdletter S.
    Het grote voordeel van kopen bij de echte winkels.
    Hopelijk kan hij snel geleverd worden en kun jij weer veel kilometers maken.
  2. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    Wat goed!

    Dat bewijst weer dat je beter bij een plaatselijke winkelier kan kopen.

  3. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    Het heeft even geduurd. Fiets was bij de fietsenmaker. Helemaal omgebouwd. Alles linkshandig bedienbaar. Zijwielen eraan. Deed de fiets het niet.SmileSmile.
    Fabriek bood direct een andere aan. Maar omdat er al heel veel werk ingestoken was is er iemand van de fabriek bij geweest en is het euvel verholpen. Gelukkig was het de afgelopen twee weken geen fietsweer.
    Heerlijk weer een fiets in mijn schuurtje
    Plaatje
  4. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Wat een mooie fiets Karin.

    Op naar een heerlijk voorjaar en zomer.

    Veel fiets plezier.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Veel fiets plezier gewenst! Op de foto zie ik trouwens alles op rechts qua bediening? Smile
  6. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Veel fiets plezier gewenst! Op de foto zie ik trouwens alles op rechts qua bediening? Smile


    Dat valt slecht te zien denk ik. De handrem is dusdanig gemaakt dat deze het alleen aan de linkerzijde doet. Links remt zowel voor als achter. Het slot is met één hand te bedienen. Aan en uit voor fiets zit ook links en de bediening voor mijn knipperlichten zitten ook links. (Kleine knopjes op het stuur.
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Gelukkig zit het goed Smile
  8. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    Mooie fiets! Goed dat je deze bij de plaatselijke fietswinkel hebt, ik ga het ook niet meer doen om deze elders te kopen, alleen maar ellende.

    Veel fietsplezier gewenst!
Terug naar de lijst