Black Friday

Black Friday 

Onderwerp van jeannetted

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted
    Afgelopen donderdag ben ik met mijn schoondochter een matras gaan kopen bij Leen Bakker. 180x200
    Ze heeft rugklachten en hoopt dat een nieuw matras het probleem zal verhelpen.
    Het matras kostte € 700 Heel duur voor hen en heb aangeboden een deel van het bedrag aan hen cadeau te doen.
    In de winkel gekocht (want proefliggen op verschillende matrassen ging hier aan vooraf). De helft aanbetaald.
    Nu krijg ik vanochtend een digitale nieuwsbrief van Leen Bakker waarin vanaf vandaag vanwege Black Friday het matras € 567 kost en dan zou er nog 10 % extra afgaan vanwege de nieuwsbrief.
    Ik heb de consumentenbond gebeld. Alleen bij online aankopen heb je 14 dagen de tijd om te herroepen.
    Het advies is om de winkel te bellen en de situatie voor te leggen.

    Heeft iemand ervaring met dit soort zaken? Hoe heb je dit toen aangepakt? Wat was het resultaat?
  2. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle
    Teruggaan naar de winkel en de situatie uitleggen. Als ze moeilijk doen, zeggen dat je het matras retour brengt. Dan krijg je je geld terug en dan koop je alsnog hetzelfde matras, maar dan met korting. Ik heb hetzelfde aan de hand gehad met eetkamerstoelen van mijn dochter. Ze deden er niet moeilijk over. De eerdere aankoop werd geannuleerd, het bedrag werd teruggepind en direct hebben we daar dezelfde stoelen gekocht.
  3. Jep
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jep
    quote:
    Dit schreef jeannetted
    Afgelopen donderdag ben ik met mijn schoondochter een matras gaan kopen bij Leen Bakker. 180x200
    Ze heeft rugklachten en hoopt dat een nieuw matras het probleem zal verhelpen.
    Het matras kostte € 700 Heel duur voor hen en heb aangeboden een deel van het bedrag aan hen cadeau te doen.
    In de winkel gekocht (want proefliggen op verschillende matrassen ging hier aan vooraf). De helft aanbetaald.
    Nu krijg ik vanochtend een digitale nieuwsbrief van Leen Bakker waarin vanaf vandaag vanwege Black Friday het matras € 567 kost en dan zou er nog 10 % extra afgaan vanwege de nieuwsbrief.
    Ik heb de consumentenbond gebeld. Alleen bij online aankopen heb je 14 dagen de tijd om te herroepen.
    Het advies is om de winkel te bellen en de situatie voor te leggen.

    Heeft iemand ervaring met dit soort zaken? Hoe heb je dit toen aangepakt? Wat was het resultaat?

    Ik zou bellen ja. Ze zijn wellicht zeer geneigd om tegemoet te komen

    En voortaan geen grote aankopen door voor BF. Smile Ik begin ongv 2 maanden in aanloop van BF altijd een lijstje te maken

  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef jeannetted
    Afgelopen donderdag ben ik met mijn schoondochter een matras gaan kopen bij Leen Bakker. 180x200
    Ze heeft rugklachten en hoopt dat een nieuw matras het probleem zal verhelpen.
    Het matras kostte € 700 Heel duur voor hen en heb aangeboden een deel van het bedrag aan hen cadeau te doen.
    In de winkel gekocht (want proefliggen op verschillende matrassen ging hier aan vooraf). De helft aanbetaald.
    Nu krijg ik vanochtend een digitale nieuwsbrief van Leen Bakker waarin vanaf vandaag vanwege Black Friday het matras € 567 kost en dan zou er nog 10 % extra afgaan vanwege de nieuwsbrief.
    Ik heb de consumentenbond gebeld. Alleen bij online aankopen heb je 14 dagen de tijd om te herroepen.
    Het advies is om de winkel te bellen en de situatie voor te leggen.

    Heeft iemand ervaring met dit soort zaken? Hoe heb je dit toen aangepakt? Wat was het resultaat?

    Met ze bellen. Desnoods annuleer je de eerdere bestelling. Volgens mij heeft Leenbakker ook een retour beleid bij bestellingen/aankopen in de winkel.
  5. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted

    quote:
    Dit schreef Jep

    Ik zou bellen ja. Ze zijn wellicht zeer geneigd om tegemoet te komen

    En voortaan geen grote aankopen door voor BF. Smile Ik begin ongv 2 maanden in aanloop van BF altijd een lijstje te maken



    Tja... ik wil consuminderen.
    Wat heb ik eigenlijk echt nodig?

    Als je het lijstje aanlegt voor nodige aankopen is het een goed idee. Goed in de gaten houden of het echt wel afgeprijsd is.
    De consumentenbond waarschuwt daar ook voor.
  6. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted

    quote:
    Dit schreef Danielle
    Teruggaan naar de winkel en de situatie uitleggen. Als ze moeilijk doen, zeggen dat je het matras retour brengt. Dan krijg je je geld terug en dan koop je alsnog hetzelfde matras, maar dan met korting. Ik heb hetzelfde aan de hand gehad met eetkamerstoelen van mijn dochter. Ze deden er niet moeilijk over. De eerdere aankoop werd geannuleerd, het bedrag werd teruggepind en direct hebben we daar dezelfde stoelen gekocht.


    Het matras wordt pas in de tweede week van december bezorgd.

    Jouw ervaring was ook bij Leen Bakker?
  7. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle
    quote:
    Dit schreef jeannetted


    Het matras wordt pas in de tweede week van december bezorgd.

    Jouw ervaring was ook bij Leen Bakker?


    Ja was ook bij Leen Bakker, en de stoelen zouden 5 januari bezorgd worden. Wij hebben de order geannuleerd en ter plekke een nieuwe order geplaatst. En omdat de datum vrijkwam, gelijk de nieuwe order op diezelfde datum vastgezet.
  8. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted

    Zoon en schoondochter krijgen het matras met blackfriday korting en nog een codekorting die in de nieuwsbrief stond.
    Scheelt 190 €
    Heel fijn voor ze.
    Bedankt Danielle.
  9. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef jeannetted
    Zoon en schoondochter krijgen het matras met blackfriday korting en nog een codekorting die in de nieuwsbrief stond.
    Scheelt 190 €
    Heel fijn voor ze.
    Bedankt Danielle.



    Top service Smile
  10. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle
    quote:
    Dit schreef jeannetted
    Zoon en schoondochter krijgen het matras met blackfriday korting en nog een codekorting die in de nieuwsbrief stond.
    Scheelt 190 €
    Heel fijn voor ze.
    Bedankt Danielle.


    Wat fijn! Geen dank hoor.
  11. Ditty
    Onderweg

    Toon alleen de berichten van Ditty
    Het is al opgelost lees ik, maar ik heb dezelfde ervaring bij Leen Bakker.

    Tuinstoelen gekocht en een week later veel goedkoper in de folder plus nog een extra Hemelvaartsdagkorting.

    Kreeg zonder problemen het verschil terug
  12. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    Top!
Terug naar de lijst