Noise canceling koptelefoon

Noise canceling koptelefoon 

Onderwerp van Yaris

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    De Fresh n Rebel doet het erg goed!
    Er zit software bij die een soort gehoortest uitvoert om het gehoor te beschermen.
    Weer meer geavanceerd dus dan de JBL Elite.
  2. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris

    quote:
    Dit schreef Salome
    De Fresh n Rebel doet het erg goed!
    Er zit software bij die een soort gehoortest uitvoert om het gehoor te beschermen.
    Weer meer geavanceerd dus dan de JBL Elite.


    Klinkt goed! Bedankt voor de update!
  3. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris

    quote:
    Dit schreef Carlita



    Ik kan me herinneren dat jij een erg grote tuin hebt...kunnen ze daar niet iets creëeren, helemaal achterin Smile

    Mijn dochter en een vriendengroep namen eerder ook graag plaats (in overleg) in de huiskamer...maar sinds 1,5 jaar is mijn schuurtje een heerlijke chillplek geworden...er is een koelkastje...ze hebben er dekentjes er wordt water gekookt en in flessen gedaan...als kruik zeg maar. Ze heeft er lichtjes opgehangen, ook buiten... is echt hun chillplek, zijn we allebei zo blij mee...

    Ze wil ju eigenlijk graag een hester, maar ik wil eerst weten wat het verbruik gaat kosten...dat blijkt moeilijk te zijn, dus tot die tijd..moet ze het doen met hun 'Kruiken'.

    Zie je daar misschien nog mogelijkheden?

    Even fotootjes bijgevoegd voor beeld, let niet op de bende, buren zijn aan het verbouwen dus allerlei zooi moest verplaatst worden...


    Als het een koopwoning was geweest, had ik zeker iets van een blokhutje ofzo laten plaatsen Smile Is me nu te duur, zeker als ik ook elektriciteit moet laten doortrekken.
Terug naar de lijst