livestream opnemen

livestream opnemen 

Onderwerp van robinet

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Deze week ben ik niet in de gelegenheid om een livestream direct mee te kijken. Is het mogelijk om deze op te nemen en later te bekijken??. Voordat heel mijn computer volstaat met allerhande programma's die ik niet snap of onnodig zijn. Is mijn vraag Kan dit?? en hoe doe ik dit??
  2. rdolfijn
    het kan niet beter :-)

    Toon alleen de berichten van rdolfijn
    kan dat ligt aan de gene die de live stream aanbied en aan het programma wat gebruikt wordt.
    weet dat er bij zoom een knopje opnemen zit wat de uitzender van de zoom sessie wel of niet actief kan zetten.
  3. DianneE
    Gewoon mezelf

    Toon alleen de berichten van DianneE
    Dat moet idd degene doen die de livestream aanbiedt. De link van de opname kan dan gedeeld worden om later te bekijken. Dus informeer even bij de aanbieder.
  4. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    Bedankt voor het meedenken. Ik heb bij de aanbieder geïnformeerd, en die heeft mij op weg geholpen. Zojuist geprobeerd of het werkt en dat doet het.
    De 7 dagen probeerversie van Movavi screen recorder.
    Ik ben blij.
  5. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef robinet
    Bedankt voor het meedenken. Ik heb bij de aanbieder geïnformeerd, en die heeft mij op weg geholpen. Zojuist geprobeerd of het werkt en dat doet het.
    De 7 dagen probeerversie van Movavi screen recorder.
    Ik ben blij.


    Dan zul je waarschijnlijk wel het begin mee moeten maken om de opname te starten denk ik? Lukt dat wel?
  6. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef ArnoM


    Dan zul je waarschijnlijk wel het begin mee moeten maken om de opname te starten denk ik? Lukt dat wel?

    Ja dat lukt. Maar bij dit programma kan je ook de begintijd ingeven
Terug naar de lijst