Promotie

Promotie 

Onderwerp van bart

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Die test dat ben ik hoor...

  2. cootje
    Alsjestilbenthoorjemeer

    Toon alleen de berichten van cootje
    Leuk.Smile
  3. K2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van K2
    Superleuk.
    Ik steun graag de plaatselijke middenstand en koop bijvoorbeeld spelletjes altijd alleen maar bij de spellenwinkel in Hilversum. Maar af en toe is er iets wat ik bij Bol of BCC & Co. moet kopen, en dan maakt Bol het me makkelijker.
    Als ik weer iets bij Bol koop, zal ik via OA gaan - geeft me gelijk een iets beter gevoel over het kopen bij zo'n bedrijf (de wetenschap dat er ook nog een beetje goeds uit voort komt als ik voor gemak en portemonnee kies).

    Ik vind de promotiepagina/link alleen nog niet makkelijk te vinden. Dat is dan wel weer een horde.


  4. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:

    Ik vind de promotiepagina/link alleen nog niet makkelijk te vinden. Dat is dan wel weer een horde.
    [/B]

    Ja dat vind ik ook.

    Maar om nou zo een link op de thuispagina te zetten dat is ook weer zoiets.

    Ik heb nog geen betere plek bedacht....
  5. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Ze berekenen de commissie over de prijs exclusief btw.

    Ben benieuwd of ik dat dan uitgekeerd krijg met btw erbij, want dan kunnen we die er nog bij optellen.

    Nou ja. Eerst maar eens een betaling krijgen.
  6. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Ik heb de manier waarop ik het bijhoud aan moeten passen, want het is niet heel makkelijk bij te houden.

    Je ziet nu 2 verschillende regels waar het Bol betreft:
    - de goedgekeurde commissie
    - de openstaande commissie

    Ik tel het vooralsnog maar allemaal mee. Het kan uiteindelijk dus nog ietsje tegenvallen.
  7. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_
    Hoe loopt het met de promotie-pagina Bart? Is er al gedoneerd aan de voedselbank?
  8. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Mwah.

    Er staat nu 85 euro, waarvan 50 al eerder was opgehaald met de betaalde advertenties. Ik wilde wachten tot er 100 stond, maar dat duurt dus nog even.

    Lastige is, dat ik er ook weer niet uitgebreid reclame voor wil maken. Dat is dan toch gewoon reclame voor Bol als ik dat doe. Dat geeft een dubbel gevoel....
  9. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_
    quote:
    Dit schreef bart
    Mwah.

    Er staat nu 85 euro, waarvan 50 al eerder was opgehaald met de betaalde advertenties. Ik wilde wachten tot er 100 stond, maar dat duurt dus nog even.

    Lastige is, dat ik er ook weer niet uitgebreid reclame voor wil maken. Dat is dan toch gewoon reclame voor Bol als ik dat doe. Dat geeft een dubbel gevoel....

    Dat snap ik, het is dubbel.
  10. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

  11. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
  12. George
    De enige echte

    Toon alleen de berichten van George
Terug naar de lijst