quote:
Dit schreef Singa
Rustig aan Margo. Was alleen maar aan Joy gericht.
De rest van de reageerders zijn allemaal deelnemers begrijp ik? Mijn excuses dan.
Joy maakt een vervelende opmerking over mijn welbevinden. Waarom doet Joy dat?
Het heeft niets met het onderwerp te maken, maar puur met een woord dat Joy niet kent of niet gebruikt. En dat is dan basis voor mijn welbevinden.
Moet niet gekker worden hier…..
Fudge? Sintactie
Onderwerp van Margo
Dit onderwerp is gesloten. door Margo zelf op 5 maart 2022 om 21:43:22 |
Terug naar de lijst
-
-
K2 heeft zich eerder kwetsbaar opgesteld, alleen daar doelde ik op (of ook ik denk ik, net als Joy en Piep). Niet meer, niet minder.
4 mrt '22 - 01:04:39 -
quote:
Dit schreef Singa
K2 heeft zich eerder kwetsbaar opgesteld, alleen daar doelde ik op (of ook ik denk ik, net als Joy en Piep). Niet meer, niet minder.
Ik heb K2 al een Pb gestuurd en de Sint ook.
Natuurlijk heb ik dat al gedaan.
Maar geen antwoord.
Vandaar dat ik het nu hier vraag.
Ik kan mij voorstellen dat K2 er liever vanaf is.
Dan kan dat gewoon besloten worden.
Of niet
Maar dan is iedereen op de hoogte en is het duidelijk.4 mrt '22 - 01:10:55 -
quote:
Dit schreef Joy
Ik had het eigenlijk in mijn eerste bericht willen zeggen. Wil je geld terug, stuur maar een PB.
Overstijgend orgaan ... gaat het een beetje met je?
Nou Joy,
Je zou er anders flink van opkijken wanneer iedereen zijn Fudge-geld aan jou gaat terugvragen
Verder weet ik de situatie van K2 niet - weet niet wat er aan de hand is
maar mensen hebben niet voor niets een bestelling gedaan voor een product
Anders had men wel direct aan de Sint actie kunnen doneren
Wanneer ik ergens voor een goed doel voor een tegenprestatie een betaling doe, en het is inmiddels 3 maanden verder
zou ik ook willen weten wat er met mijn bestelling is gebeurd, of mijn geld terug willen
is helemaal niet raar!
Gelukkig had ik een heerlijke boterkoek met een 'vleugje Sinterklaas' die wel gewoon geleverd werd!
5 mrt '22 - 11:50:36 -
quote:
Dit schreef Anoesjka
Ik denk dat alle fudge bestellers graag willen weten of en hoe nu verder.
Invullen voor een ander is zinloos en ongewenst.
Ook graag niet invullen voor 'alle' fudge bestellers.
Ik ben al 10 keer vergeten dat ik dat besteld heb, alleen een oh ja als ik er berichten over zie.
Ik hoef het niet en ook geen geld terug.5 mrt '22 - 20:55:41 -
quote:
Dit schreef BrendaJ
Ook graag niet invullen voor 'alle' fudge bestellers.
Ik ben al 10 keer vergeten dat ik dat besteld heb, alleen een oh ja als ik er berichten over zie.
Ik hoef het niet en ook geen geld terug.
Ik sluit me bij je aan.
Was het ook al vergeten en het geld was voor een goed doel.5 mrt '22 - 20:58:57 -
quote:
Dit schreef Carla-S
Ik sluit me bij je aan.
…….het geld was voor een goed doel.
Dit is niet de vraag.
Ik sluit het onderwerp want kennelijk denkt iedereen dat ik iets anders bedoel en dat vind ik vervelend, want dat is geenszins de bedoeling geweest.
5 mrt '22 - 21:43:18