telefoongesprek opnemen

telefoongesprek opnemen 

Onderwerp van Maxime1969

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Maxime1969
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Maxime1969
    Wie weet er een goede (gratis) app voor de iPhone waarmee ik een belangrijk telefoongesprek kan opnemen

    de app 'dictafoon' van iPhone werkt niet bij een telefoongesprek
    ook de app 'geluidsrecorder' niet
    Deze zijn helaas alleen geschikt voor een gewoon gesprek aan tafel als t ware

    De app TapeACall is behoorlijk prijzig en dus ook niet gewenst

  2. AnnePA
    Hoog en Laag blij!

    Toon alleen de berichten van AnnePA
    Dictafoon werkt wel dacht ik:

    De makkelijkste manier om een telefoongesprek op te nemen op een iPhone is door gebruik te maken van de dictafoon. De dictafoon is een Apple App die standaard staat geïnstalleerd op elke iPhone. De dictafoon is simpelweg een app om een geluidsopname te maken (ook wel: Voice Recorder).

    Zo gebruik je de dictafoon om een telefoongesprek op te nemen:

    Open de Dictafoon app (in de map "Diensten").
    Druk op de rode knoptelefoongesprek opnemen met dictafoon iphone om een opname te starten.
    Begin een telefoongesprek (inkomend of uitgaand).
    Gebruik de luidsprekerfunctie tijdens het telefoongesprek om een duidelijke opname te krijgen.
    Na het beëindigen van het telefoongesprek ga je terug naar de Dictafoon app.
    Druk hier op het rode vierkantje Opname stoppen iphone om de opname te beëindigen.
    De opname kun je nog bewerken en knippen om alleen het telefoongesprek te bewaren.
  3. Maxime1969
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Maxime1969

    quote:
    Dit schreef AnnePA
    Dictafoon werkt wel dacht ik:

    De makkelijkste manier om een telefoongesprek op te nemen op een iPhone is door gebruik te maken van de dictafoon. De dictafoon is een Apple App die standaard staat geïnstalleerd op elke iPhone. De dictafoon is simpelweg een app om een geluidsopname te maken (ook wel: Voice Recorder).

    Zo gebruik je de dictafoon om een telefoongesprek op te nemen:

    Open de Dictafoon app (in de map "Diensten").
    Druk op de rode knoptelefoongesprek opnemen met dictafoon iphone om een opname te starten.
    Begin een telefoongesprek (inkomend of uitgaand).
    Gebruik de luidsprekerfunctie tijdens het telefoongesprek om een duidelijke opname te krijgen.
    Na het beëindigen van het telefoongesprek ga je terug naar de Dictafoon app.
    Druk hier op het rode vierkantje Opname stoppen iphone om de opname te beëindigen.
    De opname kun je nog bewerken en knippen om alleen het telefoongesprek te bewaren.



    Ja dit zeggen ze....maar t werkt niet
    zie mijn 1e bericht
  4. Imelda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Imelda
    Meest simpele is met een andere telefoon of tablet de dictafoon (of video) functie gebruiken en die erbij houden.
    Anders toch een betaalde app.
  5. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_
    Kan het zijn dat je mobiel al wat ouder is? Bij die van mij werken bepaalde functies ook niet 😕
  6. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    >>LINK<<

    Misschien mosterd na de maaltijd;).
Terug naar de lijst