Muziek van de buren op mijn soundbar

Muziek van de buren op mijn soundbar 

Onderwerp van twelve

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door twelve zelf op 11 mei 2022 om 13:41:22

Terug naar de lijst
  1. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Ik was Neftflix aan het kijken en opeens krijg ik op keiharde rapmuziek te horen uit mijn Soundbar. Op de display van de Soundbar verscheen Galaxy en het volume was 50!

    Vlug tv en sounbar uitgezet en ik hoorde dat deze muziek bij de buren vandaan komt waar hun 14 jarige zoon wel vaker harde muziek draait als zijn ouders er niet zijn.

    Kan iemand vertellen hoe dit tot stand komt? Dat zijn herriemuziek over mijn soundbar komt?
    En is dit te voorkomen?Smile
  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Heeft zo'n soundbar niet een wachtwoord om mee te kunnen verbinden? Vaak is het standaard 0000 oid. Als je die veranderd zou het niet meer moeten kunnen
  3. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Heeft zo'n soundbar niet een wachtwoord om mee te kunnen verbinden? Vaak is het standaard 0000 oid. Als je die veranderd zou het niet meer moeten kunnen


    Dankjewel voor je antwoord. Ik weet niet of mijn soundbar een wachtwoord heeft. Maar ik zal het mijn jongste zoon wel vragen die heef de soundbar destijds geinstalleerd.
    Zucht...de ontwikkelingen in alle techniek gaat mij soms veel te hard. Smile
  4. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    Was vroeger ook grappig op een vakantiepark.
    Waar in elk huisje dezelfde TV stond.
    Met AB de TV van de buren op een andere zender zetten 😬

  5. Margo
    Heeft haar draai gevonden

    Toon alleen de berichten van Margo
    😂😂
  6. rwin
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van rwin
    Hoe kun je überhaupt muziek afspelen op je soundbar? Lijkt me toch via wifi of bluetooth? De buren zouden daar niet bij moeten kunnen, tenzij je dingen deelt.
  7. Edwin1967
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Edwin1967
    Wanneer mijn soundbar standby staat en met niemand verbinding heeft, kan iedereen met Bluetooth verbinding ermee maken.
    Wanneer de soundbar via het kabeltje is aangesloten, is dit dominant en is (/wordt) de bluetooth van de soundbar uitgeschakeld.
Terug naar de lijst