Zoeken in het forum

Zoeken in het forum 

Onderwerp van Erik010

Terug naar de lijst
  1. Erik010
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Erik010
    Is het echt niet mogelijk wat meer opties te hebben bij het terugzoeken naar onderwerpen?

    Een paar jaar geleden kon je AND of OR gebruiken. "Alleen in onderwerp" zoeken of/en op datum.

    Dit forum heeft best veel goede tips en adviezen en zeker voor nieuwe leden interessant.. Misschien kun je via google zoeken activeren?
  2. Margo
    Heeft haar draai gevonden

    Toon alleen de berichten van Margo
    quote:
    Dit schreef Erik010
    Misschien kun je via google zoeken activeren?

    Ik begrijp wat je bedoeld. En misschien geeft Google wel meer ruimte voor nieuwe leden.
    Maar persoonlijk vind ik het wel fijn dat het juist niet kan… iets met privacy.
    Of sla ik daar de plank geheel mis?
    5 mei '22 - 19:02:44 / 5 mei '22 - 19:16:31
  3. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef Erik010
    Is het echt niet mogelijk wat meer opties te hebben bij het terugzoeken naar onderwerpen?

    Een paar jaar geleden kon je AND of OR gebruiken. "Alleen in onderwerp" zoeken of/en op datum.

    Dit forum heeft best veel goede tips en adviezen en zeker voor nieuwe leden interessant.. Misschien kun je via google zoeken activeren?


    Via Google zoeken is niet mogelijk, omdat google niet mee mag kijken.

    Als je meerdere zoekwoorden opgeeft, dan heb je vanzelf de AND-optie. De OR-optie is er inderdaad niet, maar hoe vaak heb je dat nodig? Het zou kunnen binnen de software
    maar ik heb het destijds niet aan de praat gekregen. :-)

    Het werkt verder allemaal erg snel en goed moet ik zeggen. Alleen geen wildcards en zo, maar daar is het ook niet echt voor bedoeld
Terug naar de lijst