Werknemerloket

Werknemerloket 

Onderwerp van leeuwin70

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Kreeg een raar mailtje
    Iemand hier bekend mee??

    Het bestaat wel maar is naar mijn ziggo mail gestuurd
    Zowel mijn werk als voor mijn uitkering gaan naar mijn Gmail..

    Heb de link weg gehaald voor de veiligheid

    Dit is de afzender

    noreply@loket.nl




    Welkom bij het Werknemer loket!

    Je bent nu slechts één stap verwijderd van je toegang tot het Werknemerloket.

    Ga naar:en maak eenvoudig een account aan. Denk hierbij aan de veiligheid: kies een sterk wachtwoord!

    Je kunt bovenstaande toegangslink raadplegen tot 20-05-2022 10:05. Daarna komt de link te vervallen.

    Ben je te laat en is de toegangslink reeds vervallen? Neem dan contact op met je werkgever.
  2. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    Als ik het Google is het een loket met informatie dat werkgevers beschikbaar kunnen stellen voor hun werknemers. Jouw werkgever zou je dus meer moeten kunnen vertellen.
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Piep
    Als ik het Google is het een loket met informatie dat werkgevers beschikbaar kunnen stellen voor hun werknemers. Jouw werkgever zou je dus meer moeten kunnen vertellen.



    Sociale diensten werken ook met zo een loket.

    Ik zou bij de sociale dienst kijken welke mailadressen daar bekend zijn. En inloggen en vragen of zij die mail hebben verstuurd
  4. Jan_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jan_
    Mijn werkgever werkt ook met Werknemerloket. Daar kun je salarisstrook raadplegen en overzicht van je vrije dagen. Bij ons wordt je werk email adres gebruikt om in te loggen, dus wel vreemd dat het naar je privé adres gestuurd wordt. Ik zou even bij werkgever navragen.
Terug naar de lijst