Uitgekookt

Uitgekookt 

Onderwerp van Imke

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb
    Een snelle en makkelijke maaltijd is hier altijd thaise curry. Zakje Thaise of Chinese wokgroenten. Beetje rode, groene of gele currypasta, voor de vleeseter kipdijfilet in blokjes anders wat noten erover. Rijst koken. Ook ideaal als je weinig tijd hebt of iemand een magnetronmaaltijd nodig heeft.

    Ik leg vaak komkommerplakjes aan de zijkant voor het frisse.
  2. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb
    Ik vind lasagne ook altijd lekker, je kunt er veel of weinig groenten in doen. Kost niet heel veel tijd en je kunt m al eerder maken als het je uitkomt. Daarna alleen nog in de oven.
  3. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb
    Wat hier favoriet is is qua makkelijke en snelle maaltijd is een broodje hamburger. Ik koop gewone bruine bolletjes. Insmeren met waar je zin in hebt. Mayo, ketchup, hummus, pesto, tzazikki... beleggen met waar je zin in hebt. Ik neem vaak ijsbergsla, tomaat, komkommer, courgette (plakjes rooster ik even in de broodrooster), plakje kaas. Ook snel klaar, het langst duurt nog het bakken van de burger.

    Eventueel nog een snelle salade erbij. Sla, tomaat, komkommer. Of luxer, met maïs, avocado, noem maar op.

  4. Imke
    🌼🌼🌼

    Toon alleen de berichten van Imke

    quote:
    Dit schreef Caroline

    Dat hebben ze niet bij de Snees op Hellevoet 😂


    Snees 🥰🤪
  5. Imke
    🌼🌼🌼

    Toon alleen de berichten van Imke

    Thanks Nienke!
Terug naar de lijst