profielfoto

profielfoto 

Onderwerp van Meisjes-Stein

Terug naar de lijst
  1. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb
    quote:
    Dit schreef thms
    Bij mij werkt de "bladeren" button niet. Er gebeurt gewoon niets...
    Andere browser geeft hetzelfde euvel.

    En als ik bij "mijn fotos" kijk dan krijg ik een melding dat ik geen toegang tot foto's heb....


    Hoi Thms, ik neem aan dat het om het laden van een profielfoto gaat. Hierboven in dit draadje staat beschreven hoe dat werkt via Mijn instellingen, profiel, foto. Als je dan bij foto’s komt, werkt het tabje ‘foto laden’ daar dan niet? Bij mij heet dat tabje andere foto laden maar dat is mss omdat ik al een foto geplaatst heb. In ieder geval werkt dat bij mij wel. Als ik jouw achtergrond lees in je profiel dan ben je technischer dan ik en ik denk dat je al veel geprobeerd hebt. Ik heb ook niet echt een andere oplossing maar ik zal @Bart, beheerder, even taggen voor het geval. Dit is nl. al een ouder bericht.
  2. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef thms
    Bij mij werkt de "bladeren" button niet. Er gebeurt gewoon niets...
    Andere browser geeft hetzelfde euvel.

    En als ik bij "mijn fotos" kijk dan krijg ik een melding dat ik geen toegang tot foto's heb....


    Hi Thms,

    Op wat voor "device" zit je?

    Ik heb het op jouw account geprobeerd met een gewone computer en dat werkt. Dus mogelijk gaat er iets niet goed op jouw device.

    Heb je javascript misschien uitstaan?
  3. MyRo
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MyRo
    is dat zo?? ik ben geneigd je te geloven . Maar bovenstaande lukt mij allemaal niet het stagneert bij mij als ik op bladeren druk, dan gebeurd er niks.
  4. MyRo
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MyRo
    Hai Bart,

    Wil je bij mij ook even kijken? ik heb namelijk hetzelfde probleem.

    Alvast bedankt Mylène
Terug naar de lijst