Water onderin de droger 

Onderwerp van Marianne-b

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Marianne-b
    en dan .. is er koffie ☕️

    Toon alleen de berichten van Marianne-b
    Bij de condensator onderin mijn droger lag een flinke plas water. Condensator eruit gehaald, vloer kletsnat, schoongemaakt, ding teruggeplaatst. Droger maakt ook herrie, wat kan het zijn?
    Droger Whirlpool
  2. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Maak je hem regelmatig schoon? En leeg je de waterbak ook elke keer?

    Bij mij ligt er ook weleens wat water onderin, maar niet zo veel als waar jij het over hebt.

    Als je het niet vertrouwd, zou ik hem niet gebruiken.

    En typenummer enzo zou handig zijn;).
  3. Marianne-b
    en dan .. is er koffie ☕️

    Toon alleen de berichten van Marianne-b

    Ik leeg de waterbak elke keer als ik droger gebruik en leeg dan ook de pluizenzeef.
    Waar staat het typenummer?
  4. Ezzie
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ezzie
    Maak je ook de condensor (onderin je droger) regelmatig schoon? Anders kan het wel eens zijn dat die overvol zit.
    Bij de meeste drogers zit in de deuropening een knopje of een hendel om het luikje aan de voorkant te openen en de rest spreekt wel voor zich. Of je googled even, er zijn genoeg filmpjes van.
    Succes in ieder geval Marjan!
  5. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef Ezzie
    Maak je ook de condensor (onderin je droger) regelmatig schoon? Anders kan het wel eens zijn dat die overvol zit.
    Bij de meeste drogers zit in de deuropening een knopje of een hendel om het luikje aan de voorkant te openen en de rest spreekt wel voor zich. Of je googled even, er zijn genoeg filmpjes van.
    Succes in ieder geval Marjan!



    Dat bedoelde ik ook.
    De condensor moet je regelmatig onder de douche ofzo houden. Dan komt er nogal wat nat stof uit.
    Als het goed is, gaat daar ook een lampje voor branden.
  6. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Marianne-b
    Bij de condensator onderin mijn droger lag een flinke plas water. Condensator eruit gehaald, vloer kletsnat, schoongemaakt, ding teruggeplaatst. Droger maakt ook herrie, wat kan het zijn?
    Droger Whirlpool



    Hier staan tips

    >>LINK<<

  7. Marianne-b
    en dan .. is er koffie ☕️

    Toon alleen de berichten van Marianne-b

    Ik heb mijn droger opnieuw aangezet vanmorgen , hij is voor zover ik erbij kan schoongemaakt. Straks als hij klaar is kijken of hij nog droog is bij de condensator .
    Dank voor jullie tips! Smile
  8. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef Marianne-b
    Ik heb mijn droger opnieuw aangezet vanmorgen , hij is voor zover ik erbij kan schoongemaakt. Straks als hij klaar is kijken of hij nog droog is bij de condensator .
    Dank voor jullie tips! Smile


    Heb je ook de condensator er uit gehad?
  9. Marianne-b
    en dan .. is er koffie ☕️

    Toon alleen de berichten van Marianne-b

    quote:
    Dit schreef EllesB


    Heb je ook de condensator er uit gehad?

    Ja net ook de condensator eruit gehaald, gisteren ook maar toen was er veel meer water onder de condensator dan vandaag.
  10. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Ik denk dat ik hetzelfde met mij whirlpool heb gehad. Om de condensor die je eruit kunt halen zit een rubberen ring. Weet niet hoe oud je droger is, maar ik vermoed dat deze ring niet goed meer afsluit en daardoor water/vochtige lucht er langs kan.
    Die rubberen ring moet ook goed schoon zijn (geen schoonmaakmiddelen gebruiken, water en doek zou voldoende moeten zijn). Als dat nog niet helpt zou je misschien kunnen kijken om de ring of volledige condensor te vervangen. Wellicht dat dat helpt
Terug naar de lijst