Waterkefir

Waterkefir 

Onderwerp van Dorien

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Ditty
    Onderweg

    Toon alleen de berichten van Ditty
    quote:
    Dit schreef ingrid
    Ik maak het ook zelf, water kefir, mijn darmen doen het er ook goed op. Als er iemand nog korrels wilt, ik heb er over.Smile


    Waar koop je die korrels?
  2. ingrid
    Welkom

    Toon alleen de berichten van ingrid
    Ik heb ze van een vriendin, maar je kunt ze ook bij de GW halen of op internet bestellen. Of ze bij mij ophalen. 🙂
  3. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    Ik was gisteren bij haar en haar drankje is minder vies dan de mijne. In de mijne zit heel veel prik. Ze denkt dat het komt omdat ik het in een dichte pot maak, zij laat die van haar open staan.
    De korrels groeien, dus als je een portie hebt gekregen heb je in no time een hele berg. Ik heb dus over en mijn vriendin ook. Als iemand wil: ik woon in Linschoten. Zij bij Culemborg.
  4. Margo
    Heeft haar draai gevonden

    Toon alleen de berichten van Margo
    quote:
    Dit schreef malva

    Ik hoop dat in jezelf gauw vrede komt t.a.v. de idiotie die rondom een virus zoveel onechtheid qua gevoelens naar je naasten heeft gecreeerd. Je vriendin ken je al veeeeel langer dan het hele meningengedoe rondom een virus.

    Smile Smile
  5. Margo
    Heeft haar draai gevonden

    Toon alleen de berichten van Margo
    In Voorburg en Waddinxveen zit een GW zie ik.
  6. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris
    quote:
    Dit schreef ansvanmil
    Ik heb net kefir Blauwe bessen gekocht. Meteen even geproefd en het is niet een zo vies eigenlijk. Hopelijk doet het iets positiefs voor mijn darmen.


    Op melkbasis? Nadeel van de melkvariant met smaakje vind ik de hoeveelheid suiker.

    Hoop dat je er baat bij hebt.
Terug naar de lijst