Meer bestanden tegelijk verwijderen.

Meer bestanden tegelijk verwijderen. 

Onderwerp van sanny


Dit onderwerp is gesloten.
door sanny zelf op 3 augustus 2022 om 17:13:22

Terug naar de lijst
  1. sanny
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van sanny
    Het lukte me een paar dagen lang niet om foto's te uploaden. Mogelijk omdat ik het maximum bereikt heb.
    Is het mogelijk om meer fotobestanden in 1 keer te verwijderen? 1 voor 1 kost erg veel tijd.
  2. cootje
    Alsjestilbenthoorjemeer

    Toon alleen de berichten van cootje
    quote:
    Dit schreef sanny
    Het lukte me een paar dagen lang niet om foto's te uploaden. Mogelijk omdat ik het maximum bereikt heb.
    Is het mogelijk om meer fotobestanden in 1 keer te verwijderen? 1 voor 1 kost erg veel tijd.

    Wanneer jij " bestanden" laad,heb je dan ook op elke foto rechter bovenhoek een wit vierkantje en links een rood kruisje?
    Het vierkantje is om te selecteren. Dan kan je alle geselecteerde tegelijk verwijderen. Toch?


    Helemaal beneden bij selectie Verwijderen aanstippen.
  3. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h
    Herkenbaar!
    Als he veel foto s hebt is 'helemaal beneden' erg ver beneden.
    Dan doe je vaak de oudere foto s weg die juist al heel wat selecties doorstaan hebben.
    Jammer maar ja...
  4. sanny
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van sanny

    quote:
    Dit schreef cootje

    Wanneer jij " bestanden" laad,heb je dan ook op elke foto rechter bovenhoek een wit vierkantje en links een rood kruisje?
    Het vierkantje is om te selecteren. Dan kan je alle geselecteerde tegelijk verwijderen. Toch?


    Helemaal beneden bij selectie Verwijderen aanstippen.


    Nog een keer geprobeerd en nu lukte dat. Afgelopen week leek het niet te werken.

    Wat 00h zegt klopt ook. En dan heb je veel bestanden geselecteerd, klik je er op je mobiel net naast, kan je weer opnieuw beginnen.

    Maar probleem opgelost dus.

    Ik zal het draadje sluiten.
Terug naar de lijst