woonadres voor student zonder woonplek

woonadres voor student zonder woonplek 

Onderwerp van 00h

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door 00h zelf op 14 september 2022 om 19:20:14

Terug naar de lijst
  1. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    Couchsurfen is niet bedoeld om een postadres te krijgen en hier te studeren. Krijg er wel inspiratie door, vanavond maar is met mijn zoon zitten. Ga jij is couchsurfen jongen in plaats van mijn zolder te gebruiken. Zonder gekheid Ooh, dit stinkt natuurlijk.
  2. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    Wat is dat toch in jou dat je als een magneet mensen naar je toe haalt die problemen hebben die jij dan weer wilt gaan oplossen?
    Laat het haar zelf regelen, of via de universiteit waar ze studeert. Zorg goed voor jou, en voor het feit dat ze op tijd weer vertrekt. Dit is nl geen couch surfen wat ze doet
  3. quote:
    Dit schreef 00h

    de studente die bij mij verblijft (via Couchsurfen) vraagt me of ik haar briefadres wil worden.


    Is dat dezelfde die op 31 augustus bij jou was? Zo ja, dan denk ik dat het slim is als ze binnen een week weer vertrekt.

    Studenten moeten dit soort zaken zelf oplossen, als dit niet lukt, lukt een studie ook niet.
  4. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    Krijg steeds meer vragen: heb je haar profiel bekeken, doorgaans is drie nachten ergens verblijven het maximum, is dit besproken? Zijn er al vreselijke verhalen vertelt over moeilijke jeugd en slecht contact familie?
  5. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    Ze vindt vast snel een kamer,
    k heb spijt deze vraag hier neer gezet te hebben.
Terug naar de lijst