one drive vol/geblokkeerd

one drive vol/geblokkeerd 

Onderwerp van nibo

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Jans
    _________

    Toon alleen de berichten van Jans
    quote:
    Dit schreef Jazz_i
    Is dit een optie?

    >>LINK<<

    Deze link geeft aan dat een Office365 abo - waar je over beschikt - standaard 1TB (1000 GB!) opslagruimte heeft via OneDrive. Heb je dat al onderzocht @Nibo ? Een map maken met privé bestanden in je zakelijke account en dit delen met je privé account is dan wellicht een mogelijkheid.

    De optie die Cees beschrijft kan natuurlijk ook. Opslag in de Cloud (wat OneDrive is) is wat mij betreft makkelijker (Microsoft regelt de back-up), ook al wanneer je bijv. buitenshuis bij je bestanden wilt.
  2. Jazz_i
    Look up!

    Toon alleen de berichten van Jazz_i
    quote:
    Dit schreef Jans

    Deze link geeft aan dat een Office365 abo - waar je over beschikt - standaard 1TB (1000 GB!) opslagruimte heeft via OneDrive. Heb je dat al onderzocht @Nibo ? Een map maken met privé bestanden in je zakelijke account en dit delen met je privé account is dan wellicht een mogelijkheid.

    De optie die Cees beschrijft kan natuurlijk ook. Opslag in de Cloud (wat OneDrive is) is wat mij betreft makkelijker (Microsoft regelt de back-up), ook al wanneer je bijv. buitenshuis bij je bestanden wilt.


    Weet je hoeveel data je op je zakelijke account hebt?

    Als je het geen probleem vindt privé en zakelijke data te mengen zou je de mappen in je privé account kunnen delen met je zakelijke account en ze daar downloaden. Dan kun je daarna alles uit je privé account verwijderen.

    Gebruik je OneDrive alleen in de cloud of staat het ook lokaal op je laptop? (Dan staat het in c:gebruikersjouwnaamOneDrive - "naam van het account"documenten bijv.)
    Als je de data ook lokaal hebt is makkelijkste manier is om voor beide accounts een snelkoppeling in de verkenner te maken en het dan van de ene naar de andere te verplaatsen. Laptop een nachtje aan laten staan zodat het kan syncen.
  3. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo

    quote:
    Dit schreef Jans

    Deze link geeft aan dat een Office365 abo - waar je over beschikt - standaard 1TB (1000 GB!) opslagruimte heeft via OneDrive. Heb je dat al onderzocht @Nibo ? Een map maken met privé bestanden in je zakelijke account en dit delen met je privé account is dan wellicht een mogelijkheid.

    De optie die Cees beschrijft kan natuurlijk ook. Opslag in de Cloud (wat OneDrive is) is wat mij betreft makkelijker (Microsoft regelt de back-up), ook al wanneer je bijv. buitenshuis bij je bestanden wilt.


    Ik heb geen zakelijk abo, maar een pakket gekocht voor een paar honderd euro.

    Ik gebruik onedrive eigenlijk niet voor mijn bestanden. Hij hoeft ze daarin ook helemaal niet te verplaatsen.

    Het gaat vooral over foto's die ik met mijn telefoon maak.

    Ik vraag me af of hierin ook de mails (outlook staan).
  4. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo

    Ik ben gisteren bezig geweest met foto's te verplaatsen van OneDrive naar mijn externe harde schijf.

    Helaas biedt dat geen soelaas.

    Eerst kon ik altijd mijn externe harde schijf vinden bij dat mapje onderin van bestanden op de laptop Nu kan ik daar alleen maar kiezen uit snelle toegang en bureaublad en komt daar niet bij de externe harde schijf.

    Ik zou bijna kiezen voor zo'n abo van 2 euro, alleen voor opslag maar ik weet niet wat dat inhoudt. Kan ik dan nog wel gebruik maken van outlook, words en excell bv.

    Kortom ik snap er zeer weinig van.
  5. Margo
    Heeft haar draai gevonden

    Toon alleen de berichten van Margo
    Gewoon per vraag online gaan zoeken.
    Er zijn meer mensen die er weinig van snappen.
    Online zijn veel antwoorden te vinden.
    Succes!
Terug naar de lijst