Zonnepanelen

Zonnepanelen  

Onderwerp van wendy72

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Tien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tien
    Je kan ook weer via eigenhuis collectief inkopen...was er erg tevreden over...volgende huis ga ik weer via hun.
  2. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Vandaag het eerste mail ontvangen van mijn enphase omvormers 205 kwh opgewekt afgelopen maand. Wist niet dat ik daar ook mail van kreeg. Zo leuk om dat te zien
  3. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    quote:
    Dit schreef robinet
    Vandaag het eerste mail ontvangen van mijn enphase omvormers 205 kwh opgewekt afgelopen maand. Wist niet dat ik daar ook mail van kreeg. Zo leuk om dat te zien


    Ik zie het in mijn app.

    Op dit moment, dagelijks, maandelijks etc.
    Plaatje
  4. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h
    Ja gaaf die grafieken, alles is in kaart gebracht, per uur levering stroom een gebruik, ook per apparaat is het gebruik in te zien...
  5. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    idd de app heb ik ook. Sper leuk om te zien hoeveel stroom er opgewekt wordt. Maar dat ik daar maandelijks een mail van krijg met een uitgebreid rapport dat wist ik niet.
  6. DianaB
    Go with the flow....

    Toon alleen de berichten van DianaB
    quote:
    Dit schreef robinet
    idd de app heb ik ook. Sper leuk om te zien hoeveel stroom er opgewekt wordt. Maar dat ik daar maandelijks een mail van krijg met een uitgebreid rapport dat wist ik niet.


    Volgens mij is dit een keuze bij de instellingen van je notificaties. Ik heb deze op push bericht staan/gezet en niet per e-mail bijvoorbeeld.

  7. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Ik werd zojuist gebeld door de zonnepanelen firma. After sales praatje. Met daaraan verbonden de vraag of ik bereid ben een review met foto van de zonnepanelen en mijzelf op de website te plaatsen. In ruil daarvoor krijg ik€250,--.Best wel een fors bedrag. Ik ben ook best tevreden maar om nu met naam en toenaam met hen verbonden te worden. Ik weet ut nog niet.
    Ik heb niet direct ja gezegd. Ik krijg een mail met voorwaarden. Eerst maar eens lezen
Terug naar de lijst