Laptop maakt geen verbinding met router.

Laptop maakt geen verbinding met router. 

Onderwerp van Pi

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi
    Ze hebben gisteren mijn internet aangesloten in mijn nieuwe huis. Had dit mee verhuisd, maar aansluiting hier was niet goed. Bleek gisteren dat mijn laptop geen verbinding maakt met de router, alle andere apparaten wel. Hij doet het wel met mijn hotspot en heb nog nooit eerder WIFi problemen gehad. Vanmorgen een uur met KPN aan de telefoon gehangen en daarna had ik ook WiFi op mijn laptop. Wil ik net weer iets doen op mijn laptop en helaas maakt hij weer geen verbinding met de router.

    Wie heeft een tip om weer gewoon WiFi te kunnen hebben op mijn laptop?
  2. Eric1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Eric1
    Klinkt alsof de router je laptop niet herkent. Ik zou eerst even de router resetten door een halve minuut de stroom er af te halen. Wellicht doet ie het dan.
    Zoniet dan kijken op je laptop bij instellingen of die staat ingesteld op automatisch verbinding maken.
  3. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    quote:
    Dit schreef Eric1
    Klinkt alsof de router je laptop niet herkent. Ik zou eerst even de router resetten door een halve minuut de stroom er af te halen. Wellicht doet ie het dan.
    Zoniet dan kijken op je laptop bij instellingen of die staat ingesteld op automatisch verbinding maken.


    Heb ik allemaal al gedaan, helaas zonder resultaat.
    Vind het zo vreemd dat ik in mijn vorige huis wel met mijn laptop op dezelfde router kon.
  4. Eric1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Eric1
    quote:
    Dit schreef Pi


    Heb ik allemaal al gedaan, helaas zonder resultaat.
    Vind het zo vreemd dat ik in mijn vorige huis wel met mijn laptop op dezelfde router kon.

    Zit er wellicht nog een modem tussen waarbij je opnieuw een wachtwoord moet invoeren?
    Ik zie wel dat kpn een support pagina heeft op hun site maar die heb je ws al gezien.
  5. Pi
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Pi

    Heb vanmorgen een uur met iemand van KPN aan de telefoon gezeten. Nadat er een hoop was nagegaan, onder andere of de instellingen op mijn laptop klopte hadden ze wat interne instellingen veranderd en toen deed hij heten heb ik er mee zitten werken. Maar vanavond deed hij het dus weer niet meer. Zal morgen nog maar een keer gaan bellen.
    Misschien dat een nieuwe router gaat helpen.
Terug naar de lijst