Koffiecups voor Magimix (Nespresso)

Koffiecups voor Magimix (Nespresso)  

Onderwerp van Yaris

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris
    Ik heb bovengenoemd apparaat, maar drink zelf zelden koffie. Het is vooral voor bezoek. Nu heb ik nieuwe cups nodig en ben aan het kijken naar eigen merk cups. Wat belangrijk is, is dat het 'dekseltje' van aluminium is. Plastic kan apparaat op den duur beschadigen. Supermarkten geven weinig info over her dekseltje. Vaak is de cup zelf wel van aluminium, maar het belangrijkste deel niet.

    Iemand ervaring? Smile
  2. George
    De enige echte

    Toon alleen de berichten van George
    L'or no 8 Een neutrale lekkere koffie.
    Vaak in de aanbieding bij de Dirk.
  3. quote:
    Dit schreef George
    L'or no 8 Een neutrale lekkere koffie.
    Vaak in de aanbieding bij de Dirk.

    Douwe Egberts is ook lekker en goedkoper.
  4. DianneE
    Gewoon mezelf

    Toon alleen de berichten van DianneE
    quote:
    Dit schreef Jacqueline_69

    Douwe Egberts is ook lekker en goedkoper.


    Inderdaad. En bij de Medikamente Die Grenze hebben ze Starbucks voor weinig. Nescafe vind ik ook prima.
    Plus en Lidl vind ik niks en ook al schrijven ze aluminium, sommigen heb ik echt mijn twijfels over.
    Regelmatig ook wel van alles in de aanbieding bij diverse supermarkten.
    Kwaliteit en smaak van Nespresso overtreft echter wel alles vind ik zelf.
  5. isis-je
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van isis-je
    ik vind de koffie cupjes van de Blokker heel lekker en die zijn maar 2,99 voor 20 stuks.
  6. Arno
    Help mij aan glazen. ;-)

    Toon alleen de berichten van Arno
    Lidl cups
    Koffie is gebrand door de beste koffiebrander van Nederland.
    Cupjes zijn van kunststof, maar onderzijde en bovenzijde van alu en werken dus perfect.
  7. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje
    De koffiecups van Nescafe voor de Nespressomachines en die van de Starbucks zijn volgens mijn dochter geschikt voor de Nespresso apparaten. Ze heeft jaren in Nespressowinkels gewerkt.
    Natuurlijk kun je iedere koffiecup in zo'n apparaat stoppen, maar volgens dochter komt dat de levensduur niet ten goede.
    Ik koop altijd een voorraad als ik ze in een supermarkt in de aanbieding zie. Vaak twee doosjes voor rond de €5,-. Bij AH krijg ik die aanbieding dan vaak een paar weken later weer in mijn bonusbox.
  8. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    Ik gebruik gewoon de Douwe Egberts.. dagelijks.
  9. George
    De enige echte

    Toon alleen de berichten van George
    quote:
    Dit schreef Arno
    Lidl cups
    Koffie is gebrand door de beste koffiebrander van Nederland.


    @Arno Dat kan ik beamen, heb meer dan 40 jaar voor het zusterbedrijf gewerkt.
  10. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris

    Bedankt voor de tips! Lidl heb ik hier helaas niet. Ik las elders dat die van de Jumbo zelf ook geschikt zjjn, ook qua smaak, dus daar morgen maar eens naar kijken.
    Hoe lang zouden ze houdbaar zijn? Smile geldt hiervoor echt de 'houdbaarheidsdatum' of is het daarna ook nog te gebruiken?
  11. Eric1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Eric1
    Cups zijn luchtdicht verpakt en op de meesten staat een houdbaarheidsdatum van 1 jaar. En misschien ook nog wel langer vanwege die luchtdichte verpakking. Maar dat lijkt me een kwestie van uitproberen.
  12. George
    De enige echte

    Toon alleen de berichten van George
    quote:
    Dit schreef Yaris
    Bedankt voor de tips! Lidl heb ik hier helaas niet. Ik las elders dat die van de Jumbo zelf ook geschikt zjjn, ook qua smaak, dus daar morgen maar eens naar kijken.
    Hoe lang zouden ze houdbaar zijn? Smile geldt hiervoor echt de 'houdbaarheidsdatum' of is het daarna ook nog te gebruiken?


    Je kan ze gerust nog een tijd gebruiken als ze over datum zijn.
    Alleen als je een heel goed smaakgevoel hebt en veel koffie drinkt, dan zou je het kunnen proeven.
    Een beetje muf zei dan de directeur van onze branderij.
Terug naar de lijst