Airfryer

Airfryer  

Onderwerp van Geanna

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. SFR
    Abonnee

Toon alleen de berichten van SFR
    De Airfryer met stoomfunctie, heeft iemand die al in gebruik en zo ja, wat is de ervaring met stoommaaltijden?

Ik ben er een tijd geleden eentje van Tefal tegen gekomen, verders niet eigenlijk.

Zo'n stoomfunctie lijkt mij nou een goede reden om misschien toch aan te schaffen, ondanks dat ik er eigenlijk geen ruimte voor heb. (moet ik dan maar maken Smile )
  2. Eric1
    Abonnee

Toon alleen de berichten van Eric1
    Ik heb geen airfryer. Maar als ik je goed lees wil je er een kopen voor stoom maaltijden. Maar die kun je toch prima bereiden of warm maken in een magnetron? Niet kopen zou ik zeggen als je er geen plek voor hebt. Komt ie onder in een kast. Smile
  3. Carla-S
    Reiziger 🌎

Toon alleen de berichten van Carla-S
    Ja! Magnetron
  4. SFR
    Abonnee

quote:
    Dit schreef Eric1
    Ik heb geen airfryer. Maar als ik je goed lees wil je er een kopen voor stoom maaltijden. Maar die kun je toch prima bereiden of warm maken in een magnetron? (..). Smile

Ik heb geen magnetron... Wel.een.klein.oventje.

Airfryer met stoomfunctie zou voor mij dus betekenen dat ik een frituur én magnetron functie in één apparaat krijg + oven functie want bakken van o.a. brood schijn je er ook mee te kunnen.
  5. on-my-own
    Abonnee

Toon alleen de berichten van on-my-own
    Bij Ikea verkopen ze een inbouw? Oven met magnetron en airfryer. Spjutbo genaamd.
  6. SFR
    Abonnee

^^ dank, even gekeken maar dat is inbouw inderdaad. Kan bij mij niet. (okay, álles kan als je wilt.. maar heb nu al ruimte te kort, eigenlijk en de keuken is mijn eigendom niet).

>>LINK<<

Dit is zo'n Tefal apparaat (best aan de prijs eigenlijk, dacht dat 't rond de 100 euro was dat ik zag in de MediaMarkt, zal het mij wel verkeerd herinneren).

>>LINK<<

Ik zie nu ook in de zoekresultaten dat er een YT kanaal, Frituurgezond, is dat enkele Airfryers met stoomfunctie test. Want Phillips, Electrolux en Princess hebben die ook, zie ik
    Dat kanaal maar eens kijken op een ander moment.
Terug naar de lijst