Doxhotel

Doxhotel 

Onderwerp van BiancaR

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Mijn zoon van 9 speelt doxhotel ik heb dat niet geweten (is dom weet ik)hij heeft zijn jaartal veranderd.Waardoor je er dus gewoon op kunt.
    Hij heeft 5 accounts aangemaakt met allen dezelfde inlognaam maar met verschillende cijfers erachter.
    Bij alle 5 heeft hij hetzelfde wachtwoord. Nu was er iemand die om zijn wachtwoord vroeg zodat hij provip kon worden.Dat heeft hij gegeven. Als je dan inlogt komt zijn mailadres tevoorschijn. Diegene weet niet dat Kay meerdere accounts heeft maar wat voor risico s lopen we/hij?
  2. Welke risico,s denk je dat hij loopt?
    Waar heb jij zorg over?

    Geen idee wat doxhotel is maar die leeftijdsgrens is er niet voor nop, mag hij van jou dit spel nog spelen nu je erachter bent?
    Mogen wildvreemden het mailadres van jouw zoon van 9 jaar zomaar krijgen?
  3. nog ff een googlelink met heel veel artikelen over de gevaren.. >>LINK<<
  4. quote:
    Dit schreef crystal
    Welke risico,s denk je dat hij loopt?
    Waar heb jij zorg over?

    Geen idee wat doxhotel is maar die leeftijdsgrens is er niet voor nop, mag hij van jou dit spel nog spelen nu je erachter bent?
    Mogen wildvreemden het mailadres van jouw zoon van 9 jaar zomaar krijgen?


    Nee natuurlijk niet, en hij heeft niet zijn mailadres gegeven maar zijn wachtwoord en dan kom je verder in het systeem.En nee hij mag er niet meer op. Hij mag nergens meer op wat boven zijn leeftijdsgrens is.
    Heb hem ook goed uitgelegd wat de risico s kunnen zijn, maar mijn vraag voor nu is hoe ver en hoeveel risico loopt hij bij dit spel.
    (ik doe geen spellen op de comp kan ook geen mail mogelijkheid vinden)
  5. volgens mij moet je eerst ingelogd zijn en dan via de helprubriek op de homepage t mailadres opsnorren..

    Waarom gaf hij zijn mailadres?
    Heeft hij ook reacties gehad via mail?
    Als ik t goed heb begrepen zit er in het programma/spel een optie om direct een moderator op te roepen als er wat aan de hand is, die zou je, als je ingelogd bent ook kunnen benaderen en vragen..
  6. Ik heb me ingelogd en kan het mailadres niet vinden.
    Hij kreeg pro vip aangeboden.
    Hij heeft via d email geen reacties gehad wel dat die ander op tegenstanders begon te schelden onder de naam van Kay.
    Ik ga kijken of ik als ik in het spel zit iemand kan oproepen
  7. quote:
    Dit schreef BiancaR
    Ik heb me ingelogd en kan het mailadres niet vinden.
    Hij kreeg pro vip aangeboden.
    Hij heeft via d email geen reacties gehad wel dat die ander op tegenstanders begon te schelden onder de naam van Kay.
    Ik ga kijken of ik als ik in het spel zit iemand kan oproepen



    Goed plan!!
Terug naar de lijst