Reclame in teksten draadjes

Reclame in teksten draadjes 

Onderwerp van Suzette

Terug naar de lijst
  1. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    Hoi Bart,

    Klopt het dat in (alle) draadjes nu af en toe woorden staan die onderstreept zijn (pas zichtbaar na aantal seconden)? En dat als je daar overheen gaat met je muis, je ook een pop-up reclame ziet? Ik hoop eigenlijk heel erg hard dat het aan mijn instellingen hier ligt...

    Als dat niet zo is: het zal best wel wat opleveren, die reclame. Maar, ik vind het eerlijk gezegd ook volledig ongepast. Ik wil geen reclame zien waarin ik geen baas meer nodig zou hebben, als ik met mijn muis over het woordje 'leven' ga in de rubriek 'alleen over'. Je kunt je bedenken in welke context dat woordje 'leven' gebruikt werd... Ik wil ook geen reclame van bol.com zien als iemand schrijft dat ze zich als een stuk speelgoed aan de kant gegooid voelt.

    Ik vind het echt niet kunnen dus...ik voel me zo een melkkoe die niet serieus genomen wordt door de webmaster. Nogmaals...iets in mij hoopt heel erg hard dat het aan mijn instellingen ligt, maar ik vrees het ergste...Smile
  2. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    Ha! Het woordje hier, lokt blijkbaar de advertentie 'Geen baas meer nodig?' uit en het woordje speelgoed levert ook hier de bol.com-reclame op Smile
  3. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    Hmm...niet alleen in teksten, maar ook in onderschriften, in lijsten en zelfs in profielen! Smile

    Wie wil mij helpen door te zeggen dat dit aan mij ligt? Ik weiger te geloven dat Bart dit doelbewust veroorzaakt. Lopen de inkomsten dan zo ver terug?
  4. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    dat lijkt me een virus.
  5. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    je computer is waarschijnlijk geinfecteerd met malware. OA doet dit niet. Het is best een groot probleem.

    vraag even hulp in de computerhoek onder "Huisraad".
  6. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    Ik ben blij dat het aan mij ligt. Wel gek dat de virusscanner het niet oppikt Smile
  7. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    Virusscan nogmaals een fullscan laten doen en er kwam niks uit. Na wat gezoek bleek ik in Chrome een app te hebben die ik niet zelf ge?nstalleerd heb: browse2save

    Dit schijnt een vrij nieuw ding te zijn. Mochten andere mensen hetzelfde probleem hebben: in de prullenbak met dat ding!
  8. Annyone
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annyone
    quote:
    Dit schreef Suzette
    Virusscan nogmaals een fullscan laten doen en er kwam niks uit. Na wat gezoek bleek ik in Chrome een app te hebben die ik niet zelf ge?nstalleerd heb: browse2save

    Dit schijnt een vrij nieuw ding te zijn. Mochten andere mensen hetzelfde probleem hebben: in de prullenbak met dat ding!

    Er zijn meerdere extensies die zich in chrome nestelen...
    Dus iedere keer als je zoiets ziet, even de extensies van Chrome controleren en verwijderen wat je niet goed lijkt, ze zijn er ondere meerdere namen.
  9. JolandAs
    Things keep changing.

    Toon alleen de berichten van JolandAs
    Ik heb er vooral last van op andere sites, nauwelijks op OA en ik gebruik chrome zelden, meestal explorer. Ik weet intussen dat ik niet op die onderstreepte woorden moet klikken maar soms vergis ik me. Smile Je krijgt de meest rare dingen nu en dan... Smile
  10. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Herkenbaar,,erg irritant inderdaad als je per ongeluk met je muis erop komt,,
  11. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h
    Onder mozilla firifox heb ik het wel, nu onder google chrome als browser heb ik er geen last meer van.
Terug naar de lijst