Kun je van die celavita krieltjes invriezen?

Kun je van die celavita krieltjes invriezen? 

Onderwerp van ArnoM

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. over de hele wereld verkopen ze krieltjes Smile

    ach ja, Hollanders schijnen vrachten aardappelen mee te nemen op vakantie Smile






    oohh dat was de vraag niet Smile
  2. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    Als alternatief kan je ook krieltjes in een glazen pot meenemen. Doe ik ook altijd. Snel klaar en heerlijk!
  3. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    quote:
    Dit schreef joop1
    over de hele wereld verkopen ze krieltjes Smile

    ach ja, Hollanders schijnen vrachten aardappelen mee te nemen op vakantie Smile
    Smile



    Buitenlands eten is natuurlijk maar zozo op die toeristische plekken. Als ik Turks/Frans/ Surinaams wil eten maak ik het zelf wel.
  4. Sil
    retro

    Toon alleen de berichten van Sil
    quote:
    Dit schreef Dieneke
    Als alternatief kan je ook krieltjes in een glazen pot meenemen. Doe ik ook altijd. Snel klaar en heerlijk!


    Toen mijn oudste klein was nam ik ze in blik mee van bonduele, is 1 persoons
    We kunnen allemaal wel grapjes maken maar als je een slechte eter hebt is t lastig en op vakantie wil je dat helemaal niet !
  5. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM

    quote:
    Dit schreef Sil


    Toen mijn oudste klein was nam ik ze in blik mee van bonduele, is 1 persoons
    We kunnen allemaal wel grapjes maken maar als je een slechte eter hebt is t lastig en op vakantie wil je dat helemaal niet !


    Ok, thnx voor de tips en adviezen tot nu toe.

    En tja, als degene die de slechte eter de volwassene is, dan wordt het nog lastiger Smile.
    Invriezen kan dus, maar gaat ten koste van de kwaliteit, smaak en bakbaarheid. Duidelijk.

    Bedankt allen.
Terug naar de lijst