Douche schoonmaken en houden

Douche schoonmaken en houden 

Onderwerp van Dayenne

Terug naar de lijst
  1. Madam_Mikmak
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Madam_Mikmak
    quote:
    Dit schreef Marlies
    Ben ik vies als ik niet iedere dag de douche schoonmaak?

    Na gebruik drogen vind ik teveel moeite en ik krijg mijn kinders nooit zover Smile



    Euh wij maken ook niet elke dag de douche schoon, wij douchen namelijk niet elke dag :-)
  2. Altijd raam open dus alles zo droog. Afspoelen na douchen vd wanden met gewoon water. Mijn hulp spuit de boel wekelijks in met azijn. Effe laten "trekken" afspoelen en na afdrogen vd kraan. Eens in vier weken douchegordijn in de machine. En putje elke week. Niks mis met mijn douche.
  3. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef Ria49
    Altijd raam open dus alles zo droog. Afspoelen na douchen vd wanden met gewoon water. Mijn hulp spuit de boel wekelijks in met azijn. Effe laten "trekken" afspoelen en na afdrogen vd kraan. Eens in vier weken douchegordijn in de machine. En putje elke week. Niks mis met mijn douche.



    Putje elke week in de machine? Smile
  4. quote:
    Dit schreef Tuwa



    Putje elke week in de machine? Smile

    He he.......Smilejahoor Tuwa........duhhhhh
  5. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef Marlies


    Na gebruik drogen vind ik teveel moeite en ik krijg mijn kinders nooit zover Smile


    Smile Het is ze aan te leren hoor.

    Mijn thermostatische mengkraan is al meer dan 25 jaar oud, mede dankzij een streng regime van afdrogen na het douchen.
  6. erwin1
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van erwin1
    quote:
    Dit schreef Anne1967
    Na elke keer douchen met zo'n trekker drogen. Scheelt boel kalkaanslag. Elke week, of om de week met van dat gore antikalkspul (of met schoonmaakazijn) wanden, vloer, kraan inspuiten, laten intrekken, afspoelen en drogen. Putje regelmatig uitbaggeren.

    Mijn oplossing: vent aanschaffen en dan de taken zo verdelen dat hij de badkamer doet Smile.


    Mijn haren zijn niet lang genoeg om het doucheputje te verstoppen. Die van mijn zoon ook niet. Dus deed schoondochter tegen haar zin het gore klusje waarbij het doucheputje uitgebaggerd moest worden. Uiteindelijk kon ik elk jaar haar haren uit de syfon van de wastafel peuteren. Had ik 4 jaar met zoonlief geen last van gehad.
  7. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Ik doe de tegels 1 x in de 10 dagen, met zo een badkamerspray. De douchevloer, idioot van een vorige bewoner heeft daar van die mini moza?ek tegeltjes gelegd, die doe ik met de hg schimmelreiniger. De wastafel en toilet die maak ik twee tot drie keer per week schoon.
  8. cootje
    Alsjestilbenthoorjemeer

    Toon alleen de berichten van cootje
    Het klinkt misschien heel raar maar het werkt wel.......
    Een schoongemaakte douche nabehandelen met autowax !

    De tegels en kranen in smeren met wax, laten drogen en daarna uitpoetsen.(kijk even op de gebruiksaanwijzing op de fles)
    Net zoals op de auto rollen de druppels dan van de wanden.
    Alleen de vloer nog even droog trekken en putje schoonmaken.
    Werkt voor ongeveer 5 maand.
    23 jul '15 - 14:06:15 / 23 jul '15 - 16:01:09
  9. Zooitje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Zooitje
    quote:
    Dit schreef cootje
    Het klinkt misschien heel raar maar het werkt wel.......
    Een schoongemaakte douche nabehandelen met autowax !

    De tegels en kranen in smeren met wax, laten drogen en daarna uitpoetsen.(kijk even op de gebruiksaanwijzing op de fles)
    Net zo als de auto rollen de ruppels dan van de wanden.
    Alleen de vloer nog even droog trekken en putje schoonmaken.
    Werkt voor ongeveer 5 maand.

    En vooral de vloer NIET met wax behandelen...de foto van de blauwe plekken laat ik niet zienSmile
Terug naar de lijst