Wasdrogerdinges

Wasdrogerdinges 

Onderwerp van Salome

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Jee
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jee
    Ik had dat ook en er was een oplossing: het heeft inderdaad met die sensoren te maken als de droger stopt als de was nog nat is. Die moet je af en toe met een vochtige schuurspons schoon schuren (gewoon met water). Bij mij was het een metalen stripje aan de binnenkant van de trommel onder het gat van de deur. Als ik dat schuurde herkenden de sensoren weer hoe vochtig de was ?cht was.
  2. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome

    quote:
    Dit schreef Johanna
    Ik had dat ook en er was een oplossing: het heeft inderdaad met die sensoren te maken als de droger stopt als de was nog nat is. Die moet je af en toe met een vochtige schuurspons schoon schuren (gewoon met water). Bij mij was het een metalen stripje aan de binnenkant van de trommel onder het gat van de deur. Als ik dat schuurde herkenden de sensoren weer hoe vochtig de was ?cht was.



    Ah, nog een tip!
    Tom, aan de slag jongenSmile
  3. Tom
    Nou moe!

    Toon alleen de berichten van Tom
    quote:
    Dit schreef Salome

    Ah, nog een tip!
    Tom, aan de slag jongenSmile


    Jah.... Het is bijna weekend Smile
  4. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Tom


    Nou moe.... Mijn Zanussi droger heeft precies hetzelfde probleem. Een piep alarm, het aan/uit knopje gaat rood knipperen en de trommel stopt met draaien.
    Wanneer ik de deur van de droger open doe valt het mij op dat de temperatuur aardig hoog is opgelopen.
    Het enige wat tot nu toe helpt is de droger een uur laten afkoelen en dan weer opnieuw opstarten.

    Ik ben er nog niet achter wat precies het probleem is...Smile


    Klinkt als een temperatuursensor die niet meer werkt. Dan komt de oververhittingssensor in aktie en stopt de droger. Als de droger weer is afgekoeld is de oververhittingssensor ook weer normaal en start de droger weer.
  5. Jee
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jee
    quote:
    Dit schreef Salome



    Ah, nog een tip!
    Tom, aan de slag jongenSmile

    Ja, vooral dat symptoom van die hele hete (maar nog erg natte) was hoort bij dat sensorprobleem.
  6. Jee
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jee
    Maakt trouwens niet uit of je wasverzachter gebruikt, die gebruik ik nooit maar toch krijgen die sensoren een soort aanslag na verloop van tijd.
  7. Tom
    Nou moe!

    Toon alleen de berichten van Tom
    quote:
    Dit schreef Johanna

    Ja, vooral dat symptoom van die hele hete (maar nog erg natte) was hoort bij dat sensorprobleem.


    SmileIk ga er binnenkort eens naar kijken....
    En toen hield de waterkoker er ook nog eens mee op.
  8. yara
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van yara
    Ik heb ook een Zanussi wasdroger.
    Heb je het over de TCS 665 E?
  9. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome

    Het lukt niet.Smile
    Heb de azijnoplossing gedaan, de hele zolder meurt nu naar azijn.
    En de temperatuursensor kan ik niet vinden.

    De droger doet uuuuuren over het drogen van een klein beetje was. Iets meer was kan hij sowieso niet aan.
    En op dat kleine beetje kan hij dus ook afslaan, dat wil zeggen de foutmelding van de 5 piepjes geven.

    Toch maar een nieuwe.Smile
  10. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    Hier hetzelfde probleem. Ik stel de droger nu handmatig in op een uur drogen. Na dat uur leeg ik het pluizen filter en condensbak en zet hem nog op een half uur drogen. Dan voel ik zelf hoe droog de was is, is het nog niet droog genoeg naar mijn zin doe ik er nog wat minuten bij. Met niet teveel was tegelijk droogt ie zo wel mijn was.
    Het is wat omslachtig maar ik red het er nog wel mee.
  11. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef Johanna
    Ik had dat ook en er was een oplossing: het heeft inderdaad met die sensoren te maken als de droger stopt als de was nog nat is. Die moet je af en toe met een vochtige schuurspons schoon schuren (gewoon met water). Bij mij was het een metalen stripje aan de binnenkant van de trommel onder het gat van de deur. Als ik dat schuurde herkenden de sensoren weer hoe vochtig de was ?cht was.


    Ik heb geen Zanussi, maar heb je tip wel opgevolgd. Inderdaad wat aanslag.
    Bij volgende keer wassen maar es kijken of het verschil uitmaakt.
  12. Jee
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jee
    quote:
    Dit schreef Tuwa


    Ik heb geen Zanussi, maar heb je tip wel opgevolgd. Inderdaad wat aanslag.
    Bij volgende keer wassen maar es kijken of het verschil uitmaakt.

    Ben benieuwd of het werkt! Bij mij steeds voor een tijdje. Ben uiteindelijk overgestapt op een droger met luchtafvoer, sindsdien (al weer een paar jaar) nooit meer problemen gehad.
Terug naar de lijst