Zelfvoorzienend wonen

Zelfvoorzienend wonen 

Onderwerp van cool_lizz

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Ingridk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ingridk
    Ja! Zo wil ik wel wonen. Geen rieten kap zoals ik nu heb, heel veel hout, scheve steentjes enz.( wel erg mooi!) Lijkt me heerlijk zo'n onderhoudsvrij huis. En ik vind het heel erg gaaf om te zien
  2. Hetty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Hetty
    quote:
    Dit schreef Ingridk
    Ja! Zo wil ik wel wonen. Geen rieten kap zoals ik nu heb, heel veel hout, scheve steentjes enz.( wel erg mooi!) Lijkt me heerlijk zo'n onderhoudsvrij huis. En ik vind het heel erg gaaf om te zien

    Precies dat vind ik nu ook.
    Ik woon net als jij landelijk en dat lijkt erg leuk, maar tjonge tjonge wat een werk.
    Vandaag eigenlijk gepland de administratie te doen, maar het was droog, dus daar moet je gebruik van maken.
    En nu is mijn bedoenkje niet te vergelijken met die van jou .. maar ik ben er hartstikke druk mee.
  3. Ingridk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ingridk
    Buiten scharrelen is HEERLIJK en gezond en je bent vol in contact met de aarde. Ik zucht wel eens ( pfff, hellup) maar mopper niet. Ik ben een tevreden en dankbaar mens. Beetje hulp af en toe van een paar spierballen blijft echter toch wel prettig want eerlijk is eerlijk, sommige klussen zijn lichamelijk te zwaar of ze zijn te technisch voor een vrouw die haar hele leven haar ogen dicht heeft gehouden voor mannendingen. Het interesseert me ook geen bal. Dus ik blijf bij mijn standpunt dat ik best zelfvoorzienend zou willen wonen maar wel met drie mannen erbij....
    Maar morgen eerst het riool ontstoppen met de hoge drukspuit, want al doende leer je toch wel het een en ander aan mannendingenSmile en je weet nooit waar je ooit nog terecht komt en of daar nog 3 mannen over zijn....
  4. Hetty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Hetty
    quote:
    Dit schreef Ingridk
    Buiten scharrelen is HEERLIJK en gezond en je bent vol in contact met de aarde. Ik zucht wel eens ( pfff, hellup) maar mopper niet. Ik ben een tevreden en dankbaar mens. Beetje hulp af en toe van een paar spierballen blijft echter toch wel prettig want eerlijk is eerlijk, sommige klussen zijn lichamelijk te zwaar of ze zijn te technisch voor een vrouw die haar hele leven haar ogen dicht heeft gehouden voor mannendingen. Het interesseert me ook geen bal. Dus ik blijf bij mijn standpunt dat ik best zelfvoorzienend zou willen wonen maar wel met drie mannen erbij....
    Maar morgen eerst het riool ontstoppen met de hoge drukspuit, want al doende leer je toch wel het een en ander aan mannendingenSmile en je weet nooit waar je ooit nog terecht komt en of daar nog 3 mannen over zijn....


    Ik vind het ook heerlijk .. maar heb het zelfde probleem .. die spierballen ..
    Ik was dan ook heel blij dat vandaag mijn klusjeman langs kwam met zijn accuboor.
    In anderhalf uur gepiept waar ik acht uur over loop te klungelen.
    Helaas is zijn uurtarief heel anders dan dat van mij .. maar goed, dat bezuinigen wel weer ergens anders op.

    O ja het zelfvoorzienend wonen, komt vanuit een draadje waar wij het over leefgemeenschappen hadden.
    Volgens mij moet het inderdaad gecombineerd worden.

    Ik neig toch naar het oprichten van een club binnen OA van mensen die in beiden ge?nteresseerd zijn.
    Want al het onderzoek wat ik doe, stuit op dezelfde obstakels, geld, leeftijd en zelfs moederschap of het hebben van een huisdier.
  5. Fantamas
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Fantamas
    quote:
    Dit schreef Hetty


    Ik neig toch naar het oprichten van een club binnen OA van mensen die in beiden ge?nteresseerd zijn.


    Ik zou me zeker aansluiten bij die club, ben daar ook al een tijdje naar op zoek.
    En ik vind het niet erg om als klusjesman en/of spierbal te fungeren ;-)
  6. Hetty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Hetty
    Oke hier is de club

    >>LINK<<

    Zelfvoorzienende leefgemeenschap, ge?nteresseerd of op zoek naar

    Maar ik kan natuurlijk niet in mijn eentje een club vormen .. dus leuk als mensen zich aanmelden.
    O ja, ik zoek nog naar een medebeheerder (want vind ik altijd verstandig), mooi plaatje voor de club en last but not least, goede teksten voor de club. Welkomstwoord etc.

    Groetjes Hetty :)
  7. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Hetty
    Oke hier is de club

    >>LINK<<

    Zelfvoorzienende leefgemeenschap, ge?nteresseerd of op zoek naar

    Maar ik kan natuurlijk niet in mijn eentje een club vormen .. dus leuk als mensen zich aanmelden.
    O ja, ik zoek nog naar een medebeheerder (want vind ik altijd verstandig), mooi plaatje voor de club en last but not least, goede teksten voor de club. Welkomstwoord etc.

    Groetjes Hetty :)

    Okee leuk ik meld me aan.
  8. Ingridk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Ingridk
    Aangemeld!
Terug naar de lijst