handige automonteur gezocht

handige automonteur gezocht 

Onderwerp van hennie65

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. hennie65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van hennie65
    Hoi hoi, ik heb problemen met de kachel in mijn auto (ford KA 2006)
    Hij gaat niet meer uitSmile en rij al maanden met mijn ramen open.
    Nu is het mooi weer maar ja de winter komt eraan huhu dat lijkt me niet
    echt prettig. Mijn dashbord wordt warm en mijn lampje daarvan is ook stuk
    dus moeilijk s avonds kijken hoe hard ik rij in het donker.
    Wie oh wie kan mij hierbij helpen??? het schijnt nogal veel arbeid te zijn om
    alles los te halen en het te repareren.....
    Ik woon zelf in Nijkerk GLD dus als je in de buurt woond zou dat wel prettig
    zijn. Groetjes Hennie
  2. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Nou, met een strenge winter heb je wel profijt van goed werkende kachel, toch?

    Zonder gekheid, het lijkt mij erg vervelend. Ik had het andersom, de kachelradiateur lek midden in de winter.. Kon ik met een dekbed in de auto naar het werk rijden.Smile

    Kennelijk is er bij jou dan iets van een regelklep kaduuk? Want de kachelradiateur op zichzelf is niet lek.. aangezien ie lekker warm wordt.

    Het vervangen van dashboardlampjes heb ik weleens gedaan... ... zal inderdaad makkelijk zijn indien het dahsboard toch al open moet voor de kachelbediening.
  3. hennie65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van hennie65

    Hoi hoi Ten eerste wil ik mijn excuses aanbieden voor deze toch wel erg late reactie. Druk druk druk haha ik heb wel inmiddels laten nakijken wat het precies is. Het heeft heel veel arbeid uren nodig en deze garage wilde het voor de helft doen van wat kwikfit vroeg. Dus het is handiger voor mij om hem in de buurt te laten maken.Dat gaat halverwege oktober gebeuren dus nog ff ramen open haha.
    Maar in ieder geval bedankt voor je reactie.

    Groetjes Hennie
Terug naar de lijst