Beste buurvrouw,

Beste buurvrouw, 

Onderwerp van cool_lizz

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    Gisteravond deed ik mee aan t Groot Schiedams Dictee...en wie kom ik tegen.. ja hoor, de voorzitter van het bestuur, met zijn vrouw. Ze kwamen de dictees corrigeren. Ik zei(met een lach): Ik kreeg vandaag ook een brief die ik kon corrigeren.
    Hij liep gelijk door(ook lachend), zij bleef staan ...weet je...het zijn de gepensioneerden... en hebben ws niet veel anders te doen.
    ik ga mn tuin opknappen ...maar niet voor hen. En op mijn tijd.
    6 nov '15 - 06:55:41 / 6 nov '15 - 07:06:42
  2. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje
    quote:
    Dit schreef Rittenburg


    Onkruid er uit gehaald, plantjes geplaatst, struiken gesnoeid en het optisch eigenlijk bij haar tuin getrokken. Ertussen liep alleen een brandgangetje van 90 cm en geen schuurtjes of zo.

    Ik heb haar af en toe geholpen met het zware werk en heb de nieuwe planten betaald.


    Best wel lief eigenlijk.
  3. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef cool_lizz
    Dit is de enige foto die ik kan vinden.
    Links zie je een stukje van de lounge-set Smile
    Het is van vorig jaar; de bamboe op de voorgrond staat nu aan het hek.


    Het k?n erger.. het moet wel je smaak zijn.. Vermoedelijk is dat het probleem meer.. het is niet echt een tuin (in de traditionele zin) maar een betegelde plaats met veel groen in pottenSmile

    Enfin, ik kan mij wel voorstellen dat bovenburen niet tegen de kruin van een groeiende boom in een voortuin willen aankijken (al is daar nu geen sprake van).

    Wat ik niet helemaal begrijp is je standpunt in deze.. het komt op mij over alsof je voor je 'eigen ding' wilt gaan.. Dit terwijl je (als ik het goed heb onthouden) graag in een woongemeenschap wilt wonen.
    Een plek, volgens mij, waar je juist in gezamenlijkheid over zoiets als een tuin (gemeenschappelijk?) praat en naar handelt.

    Ik denk dat je zeker bij een voortuin en in een gemeenschappelijk complex van eigendomswoningen er toch een belang is om e.e.a netjes te houden en niet te laten verwilderen.
  4. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Sander76


    Het k?n erger.. het moet wel je smaak zijn.. Vermoedelijk is dat het probleem meer.. het is niet echt een tuin (in de traditionele zin) maar een betegelde plaats met veel groen in pottenSmile

    Enfin, ik kan mij wel voorstellen dat bovenburen niet tegen de kruin van een groeiende boom in een voortuin willen aankijken (al is daar nu geen sprake van).

    Wat ik niet helemaal begrijp is je standpunt in deze.. het komt op mij over alsof je voor je 'eigen ding' wilt gaan.. Dit terwijl je (als ik het goed heb onthouden) graag in een woongemeenschap wilt wonen.
    Een plek, volgens mij, waar je juist in gezamenlijkheid over zoiets als een tuin (gemeenschappelijk?) praat en naar handelt.

    Ik denk dat je zeker bij een voortuin en in een gemeenschappelijk complex van eigendomswoningen er toch een belang is om e.e.a netjes te houden en niet te laten verwilderen.

    Ik heb idd plannen om in een woongrmeenschap te wonen maar dat is dit niet.
    In mijn slotsom besluit ik om iets aan mijn tuin te gaan doen, en dat zal ruim voldoende zijn .
Terug naar de lijst