Werkblad in de keuken vervangen.

Werkblad in de keuken vervangen. 

Onderwerp van An-drea

Terug naar de lijst
  1. An-drea
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van An-drea
    Het werkblad in mijn keuken moet vervangen worden (bijna 4 meter), nieuwe spoelbak erin en nieuwe kraan erop. Gasplaat kan denk ik wel overgezet worden. Heeft iemand enig idee over de kosten, bij een min of meer standaard werkblad (geen dure granieten toestanden, dat gaat 'm sowieso niet worden).
  2. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    De keuken werkbladen van de Ikea zijn goedkoop en goed . Alleen zit er geen waterkeringsrand op
  3. Ik heb er daar 1 gekocht met waterkeerrand en de wasbak er gelijk in laten zetten.
  4. An-drea
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van An-drea

    Oke, ik ga mijn licht eens opsteken bij IKEA.
  5. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    quote:
    Dit schreef An-drea
    Oke, ik ga mijn licht eens opsteken bij IKEA.


    Ze hebben ook Led-waxinelichtjes
  6. An-drea
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van An-drea

    SmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmile
    quote:
    Dit schreef Diegene


    Ze hebben ook Led-waxinelichtjes
  7. An-drea
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van An-drea

    En dan nu nog belangrijker, hoe kom ik aan een waanzinnig goede vakman of vakvrouw. Een keukenblad goed aanbrengen is bepaald niet makkelijk (en wie zegt van wel, hoef ik niet in mijn keuken....). Dat weerhoud mij nu een beetje van IKEA, hoe leuk ook.
  8. scarlet28
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scarlet28
    Die vaklui biedt Ikea ook ... ik weet alleen niet hoe kundig en prijzig ..
  9. Harryhl
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Harryhl
    quote:
    Dit schreef An-drea
    En dan nu nog belangrijker, hoe kom ik aan een waanzinnig goede vakman of vakvrouw. Een keukenblad goed aanbrengen is bepaald niet makkelijk (en wie zegt van wel, hoef ik niet in mijn keuken....). Dat weerhoud mij nu een beetje van IKEA, hoe leuk ook.

    ik heb net een hele keuken van ikea geplaatst, een werkblad plaatsen is echt niet zo moeilijk hoor!
  10. An-drea
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van An-drea

    quote:
    Dit schreef Harryhl

    ik heb net een hele keuken van ikea geplaatst, een werkblad plaatsen is echt niet zo moeilijk hoor!


    Ja, zelf doen is nog een optie (dan heb ik het in ieder geval zelf verprutst en niet iemand anders), maar hoe krijg je het ding echt waterpas, en 300% waterdicht zonder de kit overal aangesmeerd te hebben? Ik neem het in overweging.
  11. Harryhl
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Harryhl
    quote:
    Dit schreef An-drea


    Ja, zelf doen is nog een optie (dan heb ik het in ieder geval zelf verprutst en niet iemand anders), maar hoe krijg je het ding echt waterpas, en 300% waterdicht zonder de kit overal aangesmeerd te hebben? Ik neem het in overweging.


    als je onderkasten waterpas geplaatst zijn komt het werkblad vanzelf waterpas te liggen. kitten kan op 2 manieren, je kunt het eerst afplakken met schilderstape en dan kitten, dat is de beste methode als je niet veel ervaring hebt. Als je dat wel hebt kun je een kwastje met zeepsop gebruiken zodat je hele blad niet onder de kit zit>
Terug naar de lijst