LOI, NHA, Laudius...?!

LOI, NHA, Laudius...?! 

Onderwerp van Bobby

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva
    Sorag heb ik ook goede ervaringen meeSmile

    Mindfullness ook interessant

    Gisteren zat ik te kijken bij personal trainer(wordt het niet voor mij) en ook relatie en dating coach....vooral doordat ik zelf helemaal niets meer begrijp/lijk te begrijpen van relaties en dating. Zou zo'n studie mij helpen om weer meer (be)grip te krijgen voor partnerrelaties?

    Eigenlijk ben ik nu al met zhineng 2 als studie bezig. Doordat het meer een lichamelijke doe-opleiding is zag ik het even niet als lees/stampstudie, maar theorie dit zit er wel degelijk bijSmile alleen ik kom er maar niet aan toe, de theorie.
    Dus ik kan beter nog even wachten om weer met een thuisstudie te beginnenSmile.

    Allemaal succes met leren, en inderdaad op je CV kan je het vermelden (zonder en met diplomaSmile)
  2. Joyzzz
    Move like Jagger

    Toon alleen de berichten van Joyzzz
    Met een thuis studie moet je wel mega veel discipline hebben.... Is niet voor iedereen weggelegd. Ik had een collega die SPH deed op de hoge school Inholland. Op een of andere manier lukte het maar niet; en vond het te vermoeiend. Ze werkte er ook bij. Ze heeft het toen afgemaakt bij de thuis studie van de NTI en slaagde prima! Bij mij vond ik de school voor de SPV opleiding ook niet geweldig. Helaas kan je die niet in een thuis studie doen... en ik heb ook eigenlijk geen zin meer in.
Terug naar de lijst