Ontluchten en radiatoren niet warm

Ontluchten en radiatoren niet warm 

Onderwerp van -caty2

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. robbyrood
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van robbyrood
    Geen leidingen omgewisseld? 2 zilverenleidingen zijn de verwarmingspijp aansluitingen...
    succes met ontluchten
  2. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    Ik ga niet zelf ontluchten nu maar zo gelijk woningbouw bellen. Ketel lekt niet op 2 maar op 3 plekken en maakt een raar geluid. Iets klopt er niet.
  3. Fantamas
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Fantamas
    Waarschijnlijk loopt je pomp droog, ik zou de stekker eruit trekken tot de mannen het gerepareerd hebben
  4. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    Ontluchten is klein onderhoud en valt volgens wetgeving onder de verantwoordelijkheid van de huurder. Is overigens ook meer dan simpel om zelf te doen.

    Echter de lekkages zijn voor rekening verhuurder. Kunnen jullie niet rechtstreeks storingsdienst van cv-installateur bellen? En ja, als die dan komt gelijk je ontluchtingsvraagstuk voorleggen en vragen of zij dat voor je willen doen.

    Hier doen ze overigens best moeilijk daarover. Is al gauw van nee dat deel krijgen we niet vergoed, want dat is voor huurder en valt onder normaal gebruik, net als bijvullen van het systeem. Overigens ook niet echt lastig.
  5. Pascal
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pascal
    quote:
    Dit schreef kaatje
    Ik heb destijds hier wel wat radiatoren moeten ontluchten. Pas toen die op de badkamer was ontlucht, ging het weer goed.


    Dit klopt, je moet eigenlijk alles ontluchten... hoeft maar ergens een luchtbel te blijven zitten en je hebt in een deel geen warmte.... ik had het in de huiskamer... alles ontlucht en het werkt weer...
  6. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    Monteur is geweest en de ventilator was kapot, dat maakte dat rare geluid. Verder 5 water lekkages gevonden, alles weer goed gemaakt en hij heeft de gasaansluitingen ook gelijk nagekeken, die waren gelukkig wel goed gedaan. Wel belachelijk dat hij het werk van die lui moet goedmaken maar dit zal gemeld worden bij woningbouw. Die gasten hebben geen goed werk geleverd.

    Monteur heeft ook ontlucht, radiatoren worden gewoon weer warm zoals het hoort en tot nu toe geen geluid meer gehoord, even vanavond afwachten want nu zet ik de kachel natuurlijk nog niet aan met het zonnetje in huis.Smile
Terug naar de lijst