Katten en verhuizing.

Katten en verhuizing. 

Onderwerp van Liek

BEHEERD DOOR:
indigo
Terug naar de lijst
  1. drakie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van drakie
    En strooi anders kattenbakkorrels uit een gebruikte kattenbak als spoor op voorhand .......... Wordt gebruikt bij 'weggelopen' katten, maar wellicht dat het ook op voorhand werkt .......
  2. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    Die van mij zo'n 10 dagen denk ik ook.. was meteen heul lang weg toen ik hem naar buiten liet, maar kwam gewoon weer terug. Katten schijnen een top orientatie te hebben. Ik zou het erop wagen na 10 dagen. Als ie optilbaar is, dan mss eerst even op je arm naar buiten, even ruiken en kijken.
  3. Liek
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Liek

    Probeer ze echt nog binnen te houden al neig ik wel naar de deur openzetten met dit fijne weer. Lekker in de tuin aan t werk gaan met onderzoekende katten om me heen .
    Om twee van de 4 maak ik me geen zorgen. Eentje is oud en dement, de andere bang en autistisch.
    De oudste; Milan is 12 jaar geleden de eerste dag ontsnapt en kwam 3 dagen later pas terug. Hij kon denk ik de brug niet vinden.

    Dank voor jullie tips en ervaringen!
  4. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    Dat rondjes draaien in een tas houdt me nog bezig....
    Komt op mij niet heel diervriendelijk over.......
  5. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef Cato
    Dat rondjes draaien in een tas houdt me nog bezig....
    Komt op mij niet heel diervriendelijk over.......



    Toen wij gingen verhuizen hebben we gezocht op internet naar tips. En daar waren 2 tips die steeds naar voren kwamen: roomboter onder de pootjes of ronddraaien.
    Wij hebben de eerste gedaan, maar ik denk niet dat het zoveel wordt vermeld als het kwaad kan voor de katten.
  6. heleni
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van heleni
    haha,wat een tipSmile

    gaat het niet vnl op geur, de weg terug vinden?
  7. Mol
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mol
    quote:
    Dit schreef Cato
    Dat rondjes draaien in een tas houdt me nog bezig....
    Komt op mij niet heel diervriendelijk over.......

    maar wel effectiefSmile
  8. Liek
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Liek

    Geen boodschappentas, geen boter aan de pootjes maar gewoon de deur opengezet terwijl wij in de tuin bezig waren.
    Gisterenavond waren drie van de vier katten thuis en vanmiddag kwam nummer vier weer binnen.
    Ben blij, ons huis wordt steeds meer ons Thuis.
  9. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
Terug naar de lijst